středa 14. prosince 2016

... "zmatek?" ...

kdo sleduje můj blog déle ví, že si srovnávám svůj život do nějakých, pro mě přijatelných kolejí. Nebudu psát o životě, ale o zmatku, který mě doprovázel i ve vánočních dekoracích. Nebojte, žádné blikající šílenství, ani nic podobného jsme neměli, tak hodně mě ten život nerozhodil :-), ale vyzkoušela jsem několik, pro mě nových stylů :-). V červeně laděných Vánocích jsem měla celkem jasno. Jeden rok jsem potřebovala mít kolem sebe hodně andílků a srdíček (podotýkám, že v té době jsem neměla ani tušení co se na mě v životě chystá :-)) ...


... další rok jsem potřebovala přidat k červené tyrkysovou a trochu patchworku ...



... s odstupem času si říkám, že tohle jsem nebyla úplně já. Nemyslím červenou, ale styl, které látky udávají. Nevím, jestli momentální ladění našich Vánoc už já jsem. Růžová se prý ke mě hodí. Je to má nejoblíbenější barva, ale jak se na ni budu dívat po čase, to se uvidí, protože si vůbec nejsem jistá, že už se můj život nějak ustálil. K loňské růžovo - stříbrné jsem myslela, že lehce přidám zlatou, ale vypadá to více na bílou :-) ...


... anebo to všechno je jenom změna, kterou jsem potřebovala. Ale zase šít každý rok tolik polštářů se mi taky nechce. Jestli mě ale do příštích vánoc neopustí představa retro Vánoc, mají se doma na co těšit ;-)) ...

... krásný den ...

Danka

12 komentářů:

  1. Dani, takove zmatky nebo zmeny mam za sebou i ja. Ale je to asi nejaky prirozeny vyvoj nebo touha po zmene a asi to bude normalni:-). Jen ja to nemam takto zdokumentovane:-). Hezky den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsem ráda, že je to normální, hned je mi lépe, že je nás víc :-)) To focení jsou mé začátky, kdy jsem měla představu, že to dám na blog, kdybych ho měla a vůbec mě nenapadlo, že ho budu mít :-)) Marci, krásný den D.

      Vymazat
  2. Taky neustále měním, a to nejen o vánocích. Někdy mě to docela štve, ale snažím se akceptovat, že o tak prostě je a že ani u současného stavu nezůstanu, i když si teď myslím, že ano. A s těma polštářema to mám to samé, neustále šiju nové povlaky, protože je to nejjednoduší způsob, jak to doma trochu obměnit :) Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, pořád něco měním a předělávám, nemám čas si to ani užít, čekám, kdy se uklidním. Anebo taky ne :-)) A máš pravdu, polštáře jsou nejjednodušší na obměnu. Děkuji a měj se hezky D.

      Vymazat
  3. Danko, já mám taky v dekoracích každý rok změnu. Ne moc zásadní, styl asi pořád stejný, jen opouštím dekorace kupované a více se zaměřuji na ty vyrobené. U mě dominuje jako barva vánoc rozhodně červená, třeba v kombinaci s bílou. Ale ta tvoje růžová se mi opravdu moc líbí. Měj se fajn Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivanko. Nikdy jsem takové rozdíly (zmatek) neměla, vždy šlo jenom o doplnění dekorací. Teď si tu růžovou a spol. užívám, spíše jde o styl, tam bych se chtěla zase srovnat, ale asi to souvisí se vším ... Měj se hezky D.

      Vymazat
  4. Danko, ano...ta poslední verze je myslím ta správná.
    Přeji klid v duši i dekoracích, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Martinko, doufám, že ano :-) hezký večer D.

      Vymazat
  5. Danka meníme sa my všetci každým rokom, aj štýl aj vkus, takže nič nového. Neverím že niekto má to isté 10 rokov a o poduškách viem svoje:-). Preto by som si už teraz nekupovala do bytu nič drahé, akože to budem mať celý život lebo je to drahé, kvalitné, krásne a moderné. Za 5 rokov je všetko inak. Pokiaľ nemáme financie na to aby sme vždy menili nábytok, poprípade byt, tak aspoň tie podušky a čačky meníme, nemám pravdu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zitu, určitě máš pravdu, když jde jenom o koupi nové látky na polštáře, tak se to dá finančně zvládnout a udělá to velikou radost. Mě asi překvapilo, že to po roce měním a po dalším zase. Hezký večer D.

      Vymazat
  6. Já jsem stará "konzerva", Vánoce jsem měla vždycky spojené s červenou a zlatou. Ale v poslední době začínám uvažovat o stříbrné... Nicméně já nemám výzdobu nějak doladěnou. Jednak toho mám málo (adventní svícen, malá vázička s větvičkami a korálkovými ozdobami - ostatně fotila jsem to na blog) a o jednotném vyladění jsem s výjimkou vánočního stromečku vlastně nikdy ani neuvažovala. Ale možná pomalu začínám (možná pod vlivem blogů, co čtu ;-)). Takže vlastně taky možná časem budou i nějaké změny...
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem mívala jasno, kde co o vánocích bude, občas jsem pořídila něco nového, ale nějak přišla potřeba to změnit a nebere to konce :-) Hezký večer Stáni D.

      Vymazat