sobota 17. prosince 2016

... voňavě ...

tento týden mi přišly dva voňavé balíčky. Souvisejí spolu nejenom tím, že mi udělaly obrovitánskou radost a oba jsou od nám známých blogerek, ale taky tím, že jsou poslané jen tak, právě pro tu radost ...


... jeden je od Ivanky z blogu Za městem u lesa. Z balíčku se na mě vinula nádherná čistá vůně. Přesně ta, kterou znám z dětství ...


... z druhého, který je od Marcelky z Nordic Passion to byla vůně vánoční a mátová. Marcelka mi přibalila ještě pár věcí z vlastní dílny - přání (ty bych mohla někomu poslat, ale určitě si je nechám :-)) a kolíček ...


... nikdy jsem neměla možnost domácí mýdla vyzkoušet, jen jsem po nich na blozích pokukovala. Určitě se do jejich výroby nepustím, o to víc obdivuju ty, kteří to zkusili a povedly se jim a to oběma holkám určitě. Ani nevím, jestli je budu používat, protože to by bylo škoda :-))) Holky, moc vám oběma děkuji, moc ;-) ...


... dnešní zpoždění příspěvku souvisí s celým trochu hektičtějším týdnem. Od pondělí se vyvíjí jinak, než jsem chtěla. U Bertíka se naštěstí jednalo jenom o malou nevolnost, ale od čtvrtka máme v nemocnici dědečka - snad dobrý a v pondělí ho pustí domů, ale jsou ty Vánoce a člověk chce řešit to hezké co přinášejí, ne starosti a ty když se připletou děsně to unaví ...

... všem přeji krásnou sobotu, hlavně bez starostí ...

Danka

14 komentářů:

  1. Dobre rano, Dani, moc dekuji za zminku, z me strany urcite plati, ze jsem moc rada obdarovavala a tesi me, ze jsem udelala radost:-).
    Dedecka mi je lito. Clovek tyhle veci vzdycky spatne nese, ale mam pocit, ze v predvanocnim case jeste o neco hure. At jste vsichni fit. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radost jsi udělala :-) Taťka si většinou i do té nemocnice sám dojde, protože si jde jenom "postěžovat" že mu není úplně nej a pak z toho vyleze tohle. A teď před vánoci to je opravdu umocněné. Moc děkuji Marci a taky přeji hezký den D.

      Vymazat
  2. Danko, jsem ráda, že tě má mýdla potěšila. A moc pěkně jsi okomentovala jejich vůni. Se starostmi s taťkou tě chápu, ten můj je už 10 dní na JIPce ve vážném stavu. Jen doufáme, že se to zlepší. Na vánoce asi doma nebude. Přeji uzdravení tvému taťkovi a rychlou rekonvalescenci. Pá Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, pevně doufám, že se to s Tvým tatínkem zlepší. Nevím, jak by to dopadlo u nás, kdyby si tam sám nedošel, měl slabý infarkt. Vím, že život není jen o radostech, ale tohle je moc smutné. Děkuji a držte se. D.

      Vymazat
  3. Oba dárečky vypadají moc hezky, Ivana i Marcela jsou fakt šikovné. Věřím, že udělaly radost.
    A všem, kteří mají před svátky starosti přeju, ať se pokud možno vyřeší k dobrému konci.
    Hezkou sobotu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, holky jsou opravdu moc šikovné. Vůbec si nedovedu představit tu práci s mýdly :-) A děkuji za přání pro všechny. Měj se hezky D.

      Vymazat
  4. Dani, taky smekám před každým, kdo mýdlo zvládne vyrobit. Já jsem si koupila mýdlovou hmotu, tkaže jsou domácí jen z části.
    Držím pěsti, ať je děda v pořádku a můžete si užít poklidné svátky. Po celoročním shonu je to potřeba. Příjemný víkend, Karla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, já ani tu mýdlovou hmotu :-)) Jinak moc děkuji, měj se hezky D.

      Vymazat
  5. Danko,jak píšeš,obdivuju taky holky,které se do mýdlování pustí a navíc s takovým výsledkem.Zlaté ruce mají ;-).Jinak držím palce,at nemoci zaženete a komplet rodina jste v pořádku na vánoce doma pospolu.Krásné předvánoční čekání.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají zlaté ruce, fakt je obdivuji :-) Děkuji za palce a krásný večer D.

      Vymazat
  6. Šikovné holčiny , mýdlařky...Ilča

    OdpovědětVymazat
  7. Danka, dostala si super darceky :-) Ja sa pohravam s myslienkou, ze vyskusam vyrobit nejake to mydielko, ale zatial som sa k tomu neodhodlala...snad niekedy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to já nad tím ani nepřemýšlím, o to mám větší radost, že jsem je dostala :-) D.

      Vymazat