středa 21. prosince 2016

... jmelí a spol. ...

jmelí je na svém místě a bude tam zase až do příštích vánoc. Darované je, i když jsem se podílela na jeho sundání ze stromu :-)) ...



... stromeček už má světýlka a čeká na ozdoby. Hezky do našeho obýváku pasuje, je hubený a zároveň hustý ...



... a kromě zdobení, které budeme dělat spolu s Bertíkem mi ještě zbývá - dobalit dárečky, udělat sedmé cukroví, zajít na vánoční medovinu a posezení, upéct vánočku nebo dvě a udělat bramborový salát - do pátku, to stihnu :-)) ...

... krásný den ...

Danka

14 komentářů:

  1. Mate toho jeste dost. :) ja dneska ozdobim stromek, dobalim darky a mam hotovo. Salat nastesti dela v obr mise tchyne.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že pokud se nestane nic nepředvídatelného, tak to v pohodě zvládnu :-)) Salát mi byl jednou pochválen, že je "náhodou dobrý" tak od té doby takový je, i kdyby nebyl ;-) Děkuji Sabi a hezký den D.

      Vymazat
  2. Jasne ze to stihnes:-), stromek k vam oprvadu pasuje jak ulity, jmeli ja zavesila teprve vcera:-), ale neni darovane, neva:-), hezky den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) Jmelí taky visí teprve od včerejška. Mám ho ze stejné zahrady jako jehličí - zahrada je od kamarádky a spolu jsme ho stříhaly :-)) nevím, je to dar - není? asi je :-)) Marci hezký den D.

      Vymazat
  3. To stihneš určitě! Nás také ještě čeká dost pečení a salát budu dělat určitě taky, i když ho doma jím jenom já. Ale vánoce bez salátu nejsou vánoce ;) Tak si to užijte, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, vánoce bez salátu nejsou vánoce. Budu ho dělat 23., aby se hezky uležel. Taky si užívej D.

      Vymazat
  4. Danko, máš tedy nabitý program, ale jsou to vesměs všechno příjemné věci - posezení, medovina, zdobení stromečku... Jen u té vánočky ti přeji pevné nervy, já jsem se u pletení vánočky celkem navztekala! :D Ale ty už máš nejspíš svůj zažitý postup a grif. :) Přeji, ať se vše povede a vánoční posezení si hezky užij! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O vánočce se tady určitě zmíním, uvidím, jak se mi bude dařit, v tomhle jsem začátečník :-)) Luci, měj se hezky D.

      Vymazat
  5. Danko, já taky doufám, že vše stihnu. Určitě to stihneme :-) Měj se krásně a pohodově Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že to stihneme :-) všechno bude jak má. Krásný večer D.

      Vymazat
  6. Danko, krásný stromek, líbí se mi. Všichni si přejeme st a s nadhledem, no.... lehce asi nestíhám, ale neva, ono to dopadne určitě dobře dopadne :o). Dneska přijel nečekaně vnouček a je mi hej :o). Krásně se mějte u vás doma. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani, mám ze stromečku radost. S dětmi je krásně, těším se na ty očička :-) Taky se mějte všichni hezky D.

      Vymazat
  7. Vybíráme stromeček podobně - neměl by být moc široký, aby nebránil průchodu na balkón. Myslím, že letos jsme trefili, jen ho máme nižší než vy. Ale byl to cíl - vždycky chceme něco kolem metru.
    Mně čeká taky ještě jedno cukroví. Vánočku mi ale dodá maminka a medovinu jsme se s manželem rozhodli odložit na nějaký den po svátích. Zato musím ještě dvakrát do práce. A dárečky - dárečky taky ještě nemám zabalené (zatím jsem se v pondělí vyčerpala na balení dárečků pro kolegy do práce na dnešní předvánoční posezení).
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, nesmí bránit průchodu a ještě lépe, aby se kolem něj dalo projít k sedačce, ale to už bych chtěla moc :-)) Myslím, že letos jsme vybrali opravdu skvěle. Dnes jsem stihla zabalit, cukroví i stromeček, medovina zítra a pak už jenom to ostatní. Stáni, měj se moc hezky D.

      Vymazat