sobota 3. prosince 2016

... autíčko ...

díky Pinterestu a blogování mám další novou vánoční dekoraci. Je vtipná a jednoduchá ...


... když jsem ji viděla poprvé hodně mě rozesmála a vůbec mě nenapadlo, že si ji vlastně můžu vyrobit :-) ...


... koupila jsem si auto podle svých představ, z odpadlých větviček a kousku dřeva udělala stromeček a přivázala provázkem na střechu auta. Zasněžený efekt jsem dělala pomocí bílé tempery, to jsou totiž jediné barvy, na které si troufám :-). Autíčko bude ve visícím svícnu ...



... u nás doma bylo autíček na hraní nespočetně a ještě určitě nějaké budou, ale růžové, tak to je určitě první :-)) ...


... přeji krásnou adventní sobotu ...

Danka 

24 komentářů:

  1. Taky se mi tahle autíčka se stromečkem moc líbí. K udělání jsem se ještě nedostala, neměla jsem na to ten 'správný' stromeček, ale udělat ho ze živé větvičky je skvělý nápad. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak rychle do toho :-))) Mě původně nenapadlo ani koupit autíčko :-o Jani, hezký den D.

      Vymazat
  2. DAnko, tahle vánoční dekorace je vážně povedená a úsměvná. Hezkou sobotu měj. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani :-) dekorace je fakt veselá, měj se hezky D.

      Vymazat
  3. Dani, tak tohle se tedy povedlo, je to dokonale:-), nadhera a v tom svetliku super misto. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Marci :-)) Tohle autíčko mě baví D.

      Vymazat
  4. Tak z téhle výzdoby musí být Bertík nadšený. :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ani ne :-) nemůže si s ním hrát ... Měj se hezky D.

      Vymazat
  5. To je super nápad, opravdu vtipná dekorace :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mne tahle dekorace pobavila. A vybrala jsi krásné autíčko
    Hezkou sobotu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Stáňo, růžová je růžová ;-) Hezký večer D.

      Vymazat
  7. Danka, je to perfektne :-) A ta ruzova nema chybu :-) Krasny vecer...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych jiné než růžové auto nemohla mít :-)) Děkuji Kati a hezký večer D.

      Vymazat
  8. Danko, super, nádhera, bomba!!!!! Připomíná mi to jednu TV reklamu na nakupování v IKEA :-) Měj se hezky Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, to máš pravdu. Mívají takovou reklamu, no jo Ikea :-)) Hezký večer D.

      Vymazat
  9. Danko, to je super!!!!Moc pěkná originální dekorace.
    Krásný druhý adventní víkend přeji Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Evi, krásnou adventní neděli D.

      Vymazat
  10. Nádherné...ta růžová je prostě boží......Ila

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. a jednoduché na výrobu :-) Děkuji Kájo D.

      Vymazat