sobota 3. prosince 2016

... autíčko ...

díky Pinterestu a blogování mám další novou vánoční dekoraci. Je vtipná a jednoduchá ...


... když jsem ji viděla poprvé hodně mě rozesmála a vůbec mě nenapadlo, že si ji vlastně můžu vyrobit :-) ...


... koupila jsem si auto podle svých představ, z odpadlých větviček a kousku dřeva udělala stromeček a přivázala provázkem na střechu auta. Zasněžený efekt jsem dělala pomocí bílé tempery, to jsou totiž jediné barvy, na které si troufám :-). Autíčko bude ve visícím svícnu ...



... u nás doma bylo autíček na hraní nespočetně a ještě určitě nějaké budou, ale růžové, tak to je určitě první :-)) ...


... přeji krásnou adventní sobotu ...

Danka 

24 komentářů:

  1. Taky se mi tahle autíčka se stromečkem moc líbí. K udělání jsem se ještě nedostala, neměla jsem na to ten 'správný' stromeček, ale udělat ho ze živé větvičky je skvělý nápad. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak rychle do toho :-))) Mě původně nenapadlo ani koupit autíčko :-o Jani, hezký den D.

      Vymazat
  2. DAnko, tahle vánoční dekorace je vážně povedená a úsměvná. Hezkou sobotu měj. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani :-) dekorace je fakt veselá, měj se hezky D.

      Vymazat
  3. Dani, tak tohle se tedy povedlo, je to dokonale:-), nadhera a v tom svetliku super misto. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak z téhle výzdoby musí být Bertík nadšený. :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ani ne :-) nemůže si s ním hrát ... Měj se hezky D.

      Vymazat
  5. To je super nápad, opravdu vtipná dekorace :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mne tahle dekorace pobavila. A vybrala jsi krásné autíčko
    Hezkou sobotu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Stáňo, růžová je růžová ;-) Hezký večer D.

      Vymazat
  7. Danka, je to perfektne :-) A ta ruzova nema chybu :-) Krasny vecer...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych jiné než růžové auto nemohla mít :-)) Děkuji Kati a hezký večer D.

      Vymazat
  8. Danko, super, nádhera, bomba!!!!! Připomíná mi to jednu TV reklamu na nakupování v IKEA :-) Měj se hezky Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, to máš pravdu. Mívají takovou reklamu, no jo Ikea :-)) Hezký večer D.

      Vymazat
  9. Danko, to je super!!!!Moc pěkná originální dekorace.
    Krásný druhý adventní víkend přeji Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné...ta růžová je prostě boží......Ila

    OdpovědětVymazat