středa 28. prosince 2016

... nevánočně ...

když bude ten Silvestr tak dnes něco lehce pro zasmání ...


... den s dnešním datem se mi vepsal do života hned dvakrát - oba otcové mých synů mají dnes narozeniny (ročník stejný nejsou :-)) Když jsem se seznámila s druhým manželem a bavili jsme se o tom, kdy kdo máme narozeniny, nebo spíše, ve kterém jsme znamení, řekl mi, že je Kozoroh ... zeptala jsem se v prosinci? ...  jo ... suše jsem pronesla: "doufám, že ne 28.?" a on JO?! ... měla jsem záchvat smíchu ...

... nemám závěr ani poučení, jen mi ti Kozorozi asi nejsou souzení a mě to jednou nestačilo :-)) ...

... mějte krásný den ;-) ...

Danka 


18 komentářů:

  1. no, taky mi jeden "kozoroh" nesedl, ale naštěstí já jsem se poučila :-). Krásné dny Margita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) tak to je dobře ... Margit, přeji hezký den D.

      Vymazat
  2. Koukám že jsi na tom podobně jako můj manžel, já i jeho první manželka jsme narozené ve stejný den a dokonce máme stejné jméno, obě Aničky, sice nejsme kozorozi, jsme na opačném konci zvěrokruhu, raci, ale i tak je to legrace a je zvláštní, že jsme obě povahově hodně rozdílné.měj vlídné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je taky dobré :-) Taky je každý jiný :-) Aničko, děkuji a přeji hezký den D.

      Vymazat
  3. No, s kozorohy asi občas není jednoduché žít, znám to, jsem totiž jeden .....:) Krásné dny, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S blíženci to taky není lehké :-)) Jani, hezký den D.

      Vymazat
  4. Rika se, ze zeny maji tendenci vybirat si podobne tipy muzu stale dokola, tady se to potvrdilo:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni mi přišli každý jiný :-)) Hezký den Marci. D.

      Vymazat
    2. Uf, ted koukam na tu moji hrubku! Typy ne tipy, grrr:-). A jinak...urcite stejni nebyli, i kdyz podoba tam mozna bylan ne?;-) Mej se. M.

      Vymazat
    3. :-)) ani stejné typy a podobu tam taky nevidím, ale to by asi nejlépe posoudily nezaujaté osoby :-)) U slova typ mám taky tendenci psát měkké "i", to přece nevadí ;-) hezký večer D.

      Vymazat
  5. Taky jsem kozoroh a za manžela mám berana. Na první pohled výbušná kombinace, ve skutečnosti ale naprosto harmonické a pohodové soužití :-) Zatím všichni mí parneři byli berani, tak jsem se asi naučila spoustu věcí brát s nadhledem a diplomacií :-) Hezký den, Karla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, možná mi ten nadhled a diplomacie chybí :-) Zamyslím se nad tím. Hezký den D.

      Vymazat
    2. Jejda, tak jsem to nemyslela :-) Navíc tipuji, že to má manžel těžší se mnou, než já s ním ;-)

      Vymazat
    3. Já vím, nebrala jsem to zle :-) a neříkám, že to se mnou lehké je :-) Kájo, děkuji a hezký večer D.

      Vymazat
  6. Potvrzuji, že s kozorohy to není lehké (syn...;-)). Jinak já znamení zvěrokruhu moc neřeším, takže ani nevím, co pro naše soužití s manželem vyplývá z toho, že já jsem blíženec a on býk. Každopádně jsme to ale vydrželi čtvrt století (ale fuj, takhle to zní hrozně... - jako bychom byli důstojní kmeti)
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) Neřeším horoskopy ani nic podobného. Jen se člověk občas o sobě v souvislosti se znamením něco dozví a aspoň to mám na co svést, ty moje "vztahové nezdary" :-)))) Děkuji Stáni a hezký večer D.

      Vymazat
  7. Táta i manžel jsou kozorozi a každý úplně jiný. Mamky současný manžel slaví svátek i narozeniny jako bratr, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych řekla, že je každý jiný. Možná pár společných náznaků bych našla, ale ty zásadní určitě ne a možná ty náznaky ani nesouvisí s kozorohem :-)) D.

      Vymazat