sobota 31. prosince 2016

... lenošení ...

i když jsem neměla a nemám umytá okna a vše vycíděné do vysokého lesku, ani jsem nenapekla dvacet druhů cukroví a myslím, že jsem vše za každou cenu neměla připravené, daly mi letošní svátky dost zabrat. Dva večery jsem usnula u pohádek, na které jsem se těšila. Jó, mohla bych si třeba Popelku pustit kdykoli jindy, ale zjistila jsem, že to není ono, protože k ní nemívám cukroví, stromeček a vánoční atmosféru. Pelíšky jsem naštěstí zvládla v pololehu a nasmála jsem se u nich, jako bych je v životě neviděla. Ano, letošní Vánoce byly hodně o televizi, ale když dávají Anděla na horách nebo Veselé Vánoce přejí chobotnice, nemůžu si pomoct a musím se dívat. Stejně tak na černobílé filmy pro pamětníky. Tohle koukání mám spojené s pletením, pojídáním cukroví a kafíčkem ...


... je to moje vlastní tradice. K vánočním pohádkám musím mít vymyšlené, co budu plést. Jsem ráda za čas strávený doma u stromečku. Je to asi jediné období v roce, kdy mě to neláká jít ven. Chodíme se jenom lehce "vyvětrat" ...


... Bertík vánoční lenošení pojal po svém, postavil nám v obýváku véélikou překážkovou dráhu. Nevím jak to dělá, ale ty nejvyšší body jsou vždycky na nejvíce frekventovaném místě :-) ...


... je mi trochu smutno, že to tak uteklo. Bylo fajn vychutnávat si ranní kávu s vánočkou, nikam nemuset a naplánovat si lenošivý den :-) ...

... přeji nám všem krásný poslední den tohoto roku ...

Danka 

18 komentářů:

  1. Dani, krasne si to uzivate. Bertik postavil paradni drahu:-). Tak zitra do noveho roku pravou:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užíváme ;-) Děkujeme a vykročte taky pravou! D.

      Vymazat
  2. Správná pohoda u Vás doma - užívej dokud to jde♥ a v roce příštím hodně zdraví

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji, užívám plnými doušky. Krásný nový rok D.

      Vymazat
  3. Dani, včera jsem taky dumala nad tím, jak rychle to zase uteklo. A to jsem se snažila si to užívat a vnímat tu atmosféru, jak to jen jde. Přeji krásný poslední letošní den a v novém roce hodně zdraví, pohody a splěných přání, Karla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letí to strašně, ale nenechala jsem si to ničím pokazit :-) Užij si dnešní den v pohodě a do nového roku vše nej :-) D.

      Vymazat
  4. Vždycky to krásné utíká ještě rychleji :)... mám to taky tak a lenošení miluji. Televize mě nějak nepohltila. Za celý týden jsem viděla asi 4 filmy celé.
    PF 2017 🍾🍷Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu :-) Viděla jsem hlavně ty kousky co znám, nového mě asi nezaujalo nic. Krásný nový rok D.

      Vymazat
  5. Já byla po Vánocích tři dny v práci, až včera jsem zas zůstala doma. Takže mám dneska paradoxně pocit, že je neděle a vždycky mne potěší, když mi dojde, že je teprve sobota a zítra nemusím do práce :-).
    Hodně štěstí do nového roku.
    (P.S. Vláčkodráha ještě jde - ta je vidět. Největší "zlo" jsou malé legokostičky - au au)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vláčkodráhu, samojezdící vláček (dělá docela rachot) a lego kostky se tady střídají jak na běžícím páse :-)) tak vím o čem mluvíš ... užij si den volna navíc a přeji krásný nový rok! D.

      Vymazat
  6. VŠE NEJ DO ROKU 2017....PŘEJU ILČA

    OdpovědětVymazat
  7. A o tom ty svátky jsou,nikam se nehonit,jen dělat to,co nás těší,jen tak žít a užívat si v klidu,pohodě,u pohádek s těmi,co máme rádi...At ti ten klid vydrží co nejdéle a do nového roku přeju jen samé pohodové pohádkové dny.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani, moc hezky jsi to napsala ;-) krásný nový rok D.

      Vymazat
  8. Danko, krásné lenošení u vás. Jééé, já bych mohla ještě týden být doma. Do roku 2017 přeji vše dobré. Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Já měla cukrovího ještě míň :-))) a ani po něm nebyla sháňka. Tohle byly po dlouhé době nejpohodovější svátky, tedy pro mě. Stihla jsem číst, koukat na pohádky, usnout u televize, to jsme si dlouho nedopřála, ale už jsem se těšila na nějaký režim, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se do toho režimu vůbec nechtělo, ale je dobře, že už začal. O cukroví taky nebyla dračka, už jsem se přistihla i u myšlenky, proč to vlastně peču, ale to by pak zase všem chybělo ... D.

      Vymazat