pátek 30. prosince 2016

... dary, dárky, dárečky ...

s dárky to u nás chodí tak, že si většinou o to, co si přejeme napíšeme. Od loňska k tomu využíváme stránky Dej mi dárek. Vím, že se vytrácí krása toho psaného na papír, ale na kouzlu těšení se co pod stromečkem najdu se naštěstí neztratilo nic ...
... já jsem tam našla prstýnek s růžovým kamínkem, popruh k foťáku, Knihu o kávě a termotričko. Ty jsme dostali všichni, byly zabalené v jedné krabici :-) ...



... z Bertíkových obrázků se moc vyčíst co chtěl nedalo a hned jsem si nenapsala, co že to nakreslil, ale myslím, že ze všech dárků měl radost, jen mu tam chyběla ta baterka. Když se tak ale koukám na stromeček, jeden zapomenutý dáreček tam je ;-) ...


... z těch nezapomenutých tam našel puzzle, policejní stanici, autobus, knížky, krabičku na svačinu - už plánuje jak si do ní dá Matyldu, jenom je problém, že do jeho baťůžku pak víc než ta krabička nevejde :-), ponožky s Mimoni, autosedačku ...

... Bertíkova instalace dárků k focení :-) ...


... a pro mě letošní nejvtipnější dárek - lanovka na klíček. Ta už visí pod jeho postelí a fakt jezdí ...



... velcí kluci kromě obligátních ponožek a termotriček měli ještě pod stromečkem - Marek fotobrašnu a Adam samé měkké dárky. Rosťa dostal pásek, hrnek co sám míchá (bohužel nefunguje, jak by měl, tak se bude vracet) a vodováhu se šroubovacími hroty (bitty). Adam i Rosťa ještě dostali Power banku. Nikolka aromalampu a pro mě vyrobila svícen. Je bez svíčky, protože té se nahoře nelíbilo a spadla. Tak mám hezkou vánoční dekoraci ...


... při rozdávání jsme se hodně pobavili, třeba když Marek v tašce nenašel vypolstrovanou mini tašku na foťák a pořád čekal, že je zabalená v jiném balíčku a ona nebyla (byla pod stromečkem u babičky a dědečka :-)) nebo když si Adam nasadil čepici a ona mu je malá - má ji asi tak jako Mat nebo Pat? Nebo když Rosťa zkoumal samomíchací hrnek a nevěřil svým očím a Bertík ten přebíral dárky a hledal jenom ty svoje a my jsme po něm chtěli, aby bral dárečky jak jsou a to ho "nebabilo" :-) ..
... baví mě dárky vybírat, dávat i dostávat a když se to takhle podaří, jsem naprosto spokojená ...

... mějte krásný den ...

Danka 

23 komentářů:

  1. Tak se dárečky vyvedly a nejlepší je stejně ta lanovka - odkud je prosím??????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo vyvedly, já jsem se svými i těmi ostatními naprosto spokojená :-) Lanovku jsem objednávala u Hugo chodí bos, ale viděla jsem ji i v Pompo a když zadáš do vyhledávače "plechová lanovka na klíček" tak vyjede spousta obchodů, kde ji mají. Hezký den D.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkujeme. Lanovka pobavila všechny :-) Hezký den Sabi, D.

      Vymazat
  3. Páni, vy jste byli hodni :)))) ale za mě ta lanovka !!!!!! Ta je super.

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě jsem zapomněla napsat, že to termotriko je nádherné. Co je to za značku ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, lanovka :-)) Triko je z Tesco F&F. Ještě jsem ho neměla na sobě, ale na omak je moc příjemné. Měli je ještě v bílé a šedé. Děkuji Evi a hezký den D.

      Vymazat
  5. Proste stastne a vesele, jak to ma byt:-), prstynek je moc pekny a Bertik to tedy naramne pripravil na foceni:-). A ta lanovka! Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On ten kamínek na prstýnku nejde vyfotit, ale mění barvu dorůžova. Děkuji Marci a měj se hezky D.

      Vymazat
  6. Tak byl nakonec každý spokojený. Prstýnek je nádherný, a tak jako všichni nade mnou nemůžu opomenout tu lanovku. Ta je skvělá!!! Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Jani. Lanovka je starý český výrobek. Hodně lidí zná jenom plechový parní válec a ta lanovka je od stejného výrobce. Měj se hezky D.

      Vymazat
  7. MOC HEZKÉ DÁRKY PŘEJI DO NOVÉHO ROKU HODNĚ ŠTĚSTÍ A ZDRAVÍ eva♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji a taky přeji do nového roku štěstí, zdraví a vše jen nej. D.

      Vymazat
  8. Přesně jak píšeš - je fajn dárky dávat i dostávat. A když se člověk ještě s výběrem trefí a vidí radost obdarovaného, tak to těší dvojnásob.
    Hezký zbytek dne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, radosti jsme si užili dost. Děkuji Stáni, pěkný podvečer D.

      Vymazat
  9. Ta lanovka nemá chybu. Vždycky se na takovou dívám v jednom obchodě s dárkovými předměty v Rakousku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás ji koupíš v hračkářství :-) Možná na ni napíšeme GOLDECK (kopec v Rak.), protože tam přesně taková jezdí :-) Hezký večer D.

      Vymazat
  10. Krásný článek :) Do nového roku přeji vše dobré!

    OdpovědětVymazat
  11. Ta lanovka nemá chybu, tu chci taky :-D ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Zdravím Danko, lanovka je boží. Hezké dárky jste dostali a ten uschovaný ve větvích je dobrej :-), Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lanovka je fakt suprovní :-D. Ve větvích byl do neděle. Museli jsme ho "objevit" my a Bertík nám potom řekl, že ho viděl, ale že si myslel, že je to ozdoba :-))) Z baterky byl nadšený :-) Krásný den D.

      Vymazat