sobota 10. prosince 2016

... mříž ...

asi to znáte, ale když to není ono, musí se to pořád přemísťovat až to ono bude. Stejně tak to bylo s touto mříží - nástěnkou. V balení byly dvě, jedna je od začátku v obýváku v pracovním koutě. Druhou jsem původně chtěla dát Bertíkovi na obrázky, ale to jsme vyřešili jinak. Tak jsem zkusila předsíň, taky mi to nesedělo. Teď doufám, že kuchyň bude to správné místo ...


... hned jsem ji vánočně vyladila. Neodolala jsem vánočním pohlednicím od Papidu a pár si jich pořídila. I háčkované sněhové vločky mají kde být ...


... a našla jsem skvělou vychytávku, jak na mříž cokoli přichytit. Z koleček, které jsem použila na závěsy zůstaly v balení žabky a háčky. Ty se skvěle dají připevnit na dráty mříže a pak můžete připínat a odepínat. Výhodou je, že to nepadá. Magnetům se na mříži moc nelíbí ...


... obojí je z Ikea :-) ...


... krásnou vánočně laděnou sobotu ...

Danka 

10 komentářů:

  1. Psala jsem komenatr a neni tu,a si jsem to nakonec neodklepla, ta znovu...
    Mriz je hodne variabilni, mam ji take moc rada. A ten napad se zablami super tip:-). Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ten komentář přišel na email, ale tady nebyl :-)) Nevěděla jsem, na kterém přijímači je chyba :-)) Děkuji Marci a přeji hezké odpoledne D.

      Vymazat
  2. Ta mříž se mi moc líbí. Ale asi bych ji neměla kam dát, škoda...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že ji nemáš kam dát, je opravdu fajn. Zkoušela jsem několik způsobů a až tento mi vyhovuje :-) Hezké odpoledne D.

      Vymazat
  3. Něco takového by se nám domů také docela šiklo. Měli bychom kam přichytit vzkazy, které si momentálně necháváme na lednici přichycené magnetkou, ale to není nic moc pěkného. :)
    Pěkně jsi to vymyslela s těmi háčky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magnetky na lednici taky nemám moc ráda, u nás to naštěstí nejde, máme vestavěnou lednici ;-)) Děkuji Luci a hezké odpoledne D.

      Vymazat
  4. Tak to já nemám mříž, ale slušně pomagnetkovanou lednici ;-) - taková kombinace magnetek z cest, které jsme od někoho dostali, a obyčejných magnetek, kterými tam věšíme nějaké aktuálnosti (seznam obsahu mrazáku, seznam toho, co zrvna došlo ve špajzu ...). Zatím nám to nevadí - máme v kuchyni skoro všechny skříni uzavřené, takže je to skoro jediné, co mám to tam narušuje.
    A ty žabky jsou dobrý nápad.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Stáni, malý si stejně našel místo na troubě, kde magnetky drží, tak jsem se jim zase nevyhnula :-)) Hezký večer D.

      Vymazat
  5. Danko, ty si s těmi detaily prostě umíš vyhrát!!! Krásný víkend Ivana

    OdpovědětVymazat