neděle 18. prosince 2016

... betlém ...

chtěla jsem nějaký jednoduchý a trochu jiný než jsem měla doposud ...


... našla jsem ho úplně náhodou. Koukala jsem na nějaký blog, kde mě zaujalo něco jiného. Klikla jsem na odkaz tady a tam byl tento betlém. Hned jsem věděla, že to je on. Líbí se mi obrázky i provedení ...


... byl natištěný na dvou listech A4. Vystřihla jsem jednotlivé kusy, provázala nití a pověsila. Zatím  provizorně vedle televize, ale je taky možné, že tam zůstane. Fotky se mi moc nepodařily, nestihla jsem fotit včas za světla ;-) ...


... přeji vám všem krásnou čtvrtou adventní neděli ...

Danka 

14 komentářů:

  1. Chtěla jsi ho a máš ho :))))) Dobrá volba. Je krásný.
    Užij si zlatou neděli. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Evi, chtěla jsem ho a tak si mě našel :-)) Děkuji a taky měj krásnou čtvrtou adventní neděli D.

      Vymazat
  2. Je moc pekny, jednoduchy, ale ne obycejny. Peknou nedeli. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marci. Působí na mě příjemně :-) Hezkou neděli D.

      Vymazat
  3. Jednoduchý, pěkný, sluší mu to na tom místě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivanko. asi tam i zůstane. Měj se hezky D.

      Vymazat
  4. Je takový neobyčejně obyčejný. Líbí se mi.
    Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Je moc hezký. My ještě žádný nemáme, zatím jsem na žádný, který by k nám pasoval, nenarazila. Hezký večer, Karla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem našla tento, jenom si teď nejsem jistá místem :-) Děkuji a hezký večer D.

      Vymazat
  6. Moc krásný betlém v jednoduchosti je krása.Hezký týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Evi, přesně tak. Taky přeji krásný týden D.

      Vymazat
  7. Skvělý nápad, že je na zeď. Na vánoce mám většinu poliček zaplněných dekoracema, tak tento by se k nám i vešel :) Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás by i místo na poličkách bylo, ale ten betlém, který mám se tam moc nehodil. Jani děkuji a hezký týden D.

      Vymazat