pondělí 12. prosince 2016

... se jménem ...

každý máme svůj vánoční hrníček ...


... nechala jsem je udělat před 4 lety a těšívám se, jak si do něj ráno uvařím ranní vánoční kávu. Bertík si ho nepamatoval. O to měl větší radost, když jsem mu ho ukázala. Hned poznal své písmenko a od té doby ho používá. Aspoň někdo, velcí kluci to se mnou až tak nesdíleli, jenom já jsem byla nadšená jaký jsem měla skvělý nápad :-)) ...


... protože odpolední kafíčko mám ráda menší, a hrníček, který mám mi barveně neladí (rozumíte mi, že? :-)), nakreslila jsem lihovým fixem na tento hrníček z Ikea křížkem podobu vyšívaného stromečku ...


... malovat na hrnek jsem v životě neměla odvahu, to přišlo až teď :-)) Řekla jsem si, že to maximálně nedopadne. Toto je asi třetí pokus stromečku :-o. Ty nepovedené stromečky šly naštěstí před zaschnutím smazat vlhčeným ubrouskem ...


... menší problém začíná být s tím, že se už některé křížky smívaji. Chtěla jsem si koupit fix na porcelán, ale v papírnictví mi poradili tento. Nemáte s tím někdo zkušenost? Který fix by nešel umýt? Děkuji a přeji krásné pondělí ...

Danka

17 komentářů:

  1. Radu s fixem bohuzel nemam, nikdy jsem to nedelala, ale znovu obdivuji ten napad a provedeni, krasa:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marci, tohle je moje premiéra, vždycky mi to přišlo neproveditelné malovat na porcelán :-)) D.

      Vymazat
  2. Skvělý nápad, já na porcelán taky nekreslila, ale myslím, že budou lepší ty fixy, co se potom zapékají v troubě (alespoň myslím, že takhle nějaké fungují) Nebo budeš muset po každém mytí křížky znovu dokreslit ;) Ahoj, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani, fix do trouby jsem nesehnala, tak zatím dokresluju :-) Hezký večer D.

      Vymazat
  3. Danko, pěkný hrnek i hrnky, já bych pochopení měla. Fix na porcelán či keramiku, zapéct v troubě. Mám na hrnku a snese i myčku, ale ten co jsem malovala pro vnoučka se smyl. První jsem malovala nějakou obyčejnou, druhý byl dražší a nevydržel, teď když přemýšlím, první koupě byla ve výtvarných potřebách, druhá v papírnictví. Měj hezký večer. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Já vím, že by jsi pochopení měla, ti chlapi to mají jinak :-)) Na fix zkusím výtvarné potřeby, papírnictví mi dobře neporadilo :-) Děkuji a hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj náhodou jsem narazila na tvuj blog je tak hezký že jsem ho prohlédla upně celý budu jsem chodit častěji Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  6. Ty hrnky jsou upně super čim jsou malované,?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, vítám Tě :-) Celý? Děkuji :-) Hrnky jsem nechala dělat, netuším, jak jsou vyráběné. Hezký večer D.

      Vymazat
  7. Zdravím :-), tak to já mám pro tyto věci velké pochopení, hrníčky miluju.
    S fixama tedy zkušenost nemám, ale před pár lety jsem hodně malovala na sklo a porcelán. Hrníčky se stromečky jsou dělané stejně. Konturka(v tubičce), vnitřní prostor vybarvený barvou, vypálené v troubě. Máme skleněný hrnek, který denně používáme, je mu více jak 10let a drží, jen ho myjeme v ruce.
    Měj se moc fajn, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za vysvětlení jak hrnečky dělali :-) na tohle bych si netroufla. Hrníčky taky nedávám do myčky. Krásný den D.

      Vymazat
  8. Hrnečky jsou krásné - jak ty velké, tak tvůj malý kafový. Na tom se mi moc líbí nápad s motivem křížkové výšivky.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Stáňo, nápad jsem někde viděla. Zrealizovat ho byl pro mě docela oříšek :-)) Hezký den D.

      Vymazat
  9. Ahoj i já jsem náhodou narazila na tvůj blog ,je zajímavý, máš hezké nápady, prohlédla jsem všechny příspěvky. Budu často navštěvovat Tvoje stránky!!! Přejí hezké svátky!!!!
    Naďa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nadi, tak to mě těší :-) a všechny? To je milé. Děkuji a taky přeji hezké Vánoce. Hezký večer D.

      Vymazat