čtvrtek 1. listopadu 2018

... dýničky ...

dýničky z perníku jsem koupila jako na oslavu Halloweenu. Nikdy jsem tento svátek neslavila, asi ani nezačnu, ale když jsem je uviděla, hned mě napadlo, že je na pár dnů pověsím v kuchyni na tyč, která tam od jara visí prázdná a budeme mít doma Halloween aspoň takto ...



... dělat perníčky mě vůbec neláká. Ale občas nějaký slupnout, to je něco jiného ;-) ...


... se změnou času jsem vytáhla i světýlka a hned je mi pocitově tepleji. I když zima mi v tyto dny naštěstí není ...



... všem přeji krásný listopad. Řekla bych, že za měsíc tady máme Vánoce :-) Těšíte se? Já se těšit začínám ;-) ...

Danka

14 komentářů:

  1. Dani, tak tenhle nápad je moc fajn a s kombinací se světýlka,super.
    A vánoce, neee, ještě prosím ne. Nějak mi poslední roky ten čas strašně letí.Vždyť byly nedávno Velikonoce 😊.
    Tak ať se i podzimní dny všechny vydaří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čas letí, i mě rychlostí blesku, strašné. Krásné dny Hani, D.

      Vymazat
    2. What has your government done to help save you from your financial instability? you strive to survive and yet you hear stories of how your leaders have become terror in your entities... is time to make a different. for will have made money, and we have also come to help you out from your long time of financial suffering. clearing of credit card is made available, software for hacking ATM machines, bank to bank hacking and transfer, change your school grade and become something useful in the society. we also have other form of services such as Facebook hack, whats-app hack, twitter hack, i cloud hack, tracking of smart phones, hacking CCTV, installation of software on desktop and PC, snap-chat hack, Skype hack, wire wire, bitcoin account hack, erase your criminal record and be free for ever. database hack and many more. e-mail: cyberhackingcompany@gmail.com for your genuine hacking services and we shock we your findings.  

      Vymazat
  2. Tak perníkové dýničky jsou pro mne novinka :-) A Ty máš hezkou dekoraci !!!
    Ano, utíká to. Sice se člověk brání připouštět si už Vánoce, ale najednou tady budou :-)
    Hezký den, Danko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vykrajovátko jsem někde viděla, ale nekoupila. Tohle byla rychlovka koupená :-)) Vánoce budou, na napsání Ježíškovi je nejvyšší čas... Krásné dny Hani, D.

      Vymazat
  3. Dýně jsou fajn ;)
    Jj, letí to, za měsíc začíná advent a za dva měsíce bude Nový rok.
    Hezký listopad.
    Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Ilonko, za měsíc advent a ... krásné dny D.

      Vymazat
  4. Danka,
    krásne tekvičky, mám doma také vykrajovátko, aj netopiera a iné, milá a chutná dekorácia.
    A na Vianoce sa už teším, Ježiško by už mal začať aj zháňať darčeky :-)
    Pekný november,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náš Ježíšek ještě ani nedostal dopis :-o a nějak mu to moc nejde. Krásné dny Aďko, D.

      Vymazat
  5. Já bych asi neodolala a perníčky ve tvaru dýně snědla :-).
    A s Vánocemi za měsíc nestraš - ještě zbývají skoro dva ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím visí, ale sundám je ať se dají sníst. Vánoce začínají 2.12.!! adventem, tak nestraším :-)) Hezké dny Stáňo, D.

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  7. Nějak si ty vánoce ještě nepřipouštím a ani nechci asi i díky obchodům, kde se na mě valí snad už měsíc. Opravdu je to všechno tak uspěchané. Začnu na ně myslet až s adventem :)
    Měj se krásně, Danko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je rozumné Šárko, když jsem dělala v Tesco, uměla jsem krásně oddělit práci a Vánoce. Krásné dny D.

      Vymazat