sobota 23. ledna 2021

... pár čepic a čelenek ...

to, že plést o Vánocích u pohádek patří mezi mé nejoblíbenější činnosti už asi víte. Tyhle vánoční svátky jsem samozřejmě pletla taky. Pár čepic a čelenek .... 


... taky mě baví hrát si s barvami a ladit věci k sobě. Vznikly tyto čepice. Pro mě a Bertíka, doladěné k mé šále. Bertík je z té své nadšený - má prý skvělé barvy ...


... čepice a šála v akci na kopci. Jojo, bylo mi konečně venku teplo. Pořídit si takový spacák na ven, byl skvělý nápad ... 


... Bertíkova loňská hnědo-šedá se srazila, tak je tzv.obnovená a má úplně novou. Já ze zbytku čelenku. Přece jenom to občas stačí ...



... a do třetice. Jedna tenčí, tmavě růžová, pro změnu s nákrčníkem. Černá čelenka na přání, jako vánoční dárek ... 


...  a po tomto oddychovém pletení se teď konečně pouštím do svetru. Přízi už mám doma tři roky ...

... přeji krásné zimní dny ...

Danka

23 komentářů:

  1. Jedna čepice hezčí nežli druhá ! Líbí se mi moc, jenže já prostě čepice od mala nemám ráda. Tak se mi to líbí na druhých a sama si v ní připadám jako ...ani nechci napsat co.
    Tobě to moc sluší !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) mě čepice nevadí. Měla jsem období bez čepice v pubertě a dodnes nechápu, jak jsem tu zimu mohla přežít??? Děkuji Hani, hezké dny D.

      Vymazat
    2. What has your government done to help save you from your financial instability? you strive to survive and yet you hear stories of how your leaders have become terror in your entities... is time to make a different. for will have made money, and we have also come to help you out from your long time of financial suffering. clearing of credit card is made available, software for hacking ATM machines, bank to bank hacking and transfer, change your school grade and become something useful in the society. we also have other form of services such as Facebook hack, whats-app hack, twitter hack, i cloud hack, tracking of smart phones, hacking CCTV, installation of software on desktop and PC, snap-chat hack, Skype hack, wire wire, bitcoin account hack, erase your criminal record and be free for ever. database hack and many more. e-mail: cyberhackingcompany@gmail.com for your genuine hacking services and we shock we your findings.  

      Vymazat
  2. Danka,
    krásne čiapky, máte môj obdiv. Páči sa mi, ako ste ich zladili s outfitom :-)
    Tá biela je nádherná, veru by sa mi taká zišla, škoda, že sa nedá vyšiť, to by som zvládla :-)))
    Teším sa na foto svetríka, nech sa darí.
    Pekný víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aďko, mám z té bílé radost, je v ní fajn. Svetr bude bůhví kdy, ještě jsem nezačala ;-) Hezký víkend D.

      Vymazat
  3. V jednoduchosti krása a ty zvolené barvy- prostě úžasné.
    Těším se na tvůj svetr)))

    OdpovědětVymazat
  4. Danko, ty bys ty upletené kousky mohla z fleku prodávat. Máš je všechny moc pěkné.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Stáňo. Jestli by byl zájem ;-) Hezké dny D.

      Vymazat
  5. To je krása, závidím v dobrém ten um, ja umím jen hladce a obrace, co mě jako malou holku naučila babička šálu:-) krásné čepice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Tohle je jen hladce obrace :-)) nic víc tam není ;-) D.

      Vymazat
  6. Dani, jsi sikulka, cepky vypadaji nadherne, krasne barvy. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Dano, hezké čepice, nemohla byste přidat návod na pletení, já tento vzor znám, ale už nevím jak na něj, a čepici bych ráda zkusila, ale nevím na kolik začít a z jaké asi příze. Byla bych vděčná za nějaký popis.
    Díky Helena K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příze je to Nepal od Drops. Jehlice č.5, počet ok na dospělou čepici 102 a vzor je 3 hladce, 1 obrace v líci i v rubu se plete stejně, jen se musí pohlídat prostřední oko u těch 3. Snad to je srozumitelné ;-) D.

      Vymazat
  8. Krásně ladíte s Bertíkem. J

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné kousky, Danko, jsi šikovná. Já pletla naposledy asi tak před 15ti lety, měla bych to někdy oprášit :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, tak to je opravdová paráda. Je možné si od Vás nějaká taková soupravička koupit? Nejlepší by bylo, kdyby se dal objednat nějaký set na míru. Chtěla bych totiž takovouhle krásnou čepici se šálou pro mého syna. Letos v zimě jsem mu k narozeninám koupila krásné, zeleno modré dětské zimní boty, tak by se k tomu hodil nějaký zeleno modrý set. <3

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to jsou moc hezké čepice a šály. Já kdybych mohla, tak si od vás objednám. Sama jsem na to levá jak ani nechci říct co :D. Ale koukala jsem, že jste celkově taková hodně šikovná, plná nápadů. Možná by bylo fajn založit si nějakej eshop, nebo tak něco. Lidi by vám utrhali ruce. Udělat jen správnou SEO optimalizaci a ono by se to chytlo. :) Přeji hodně úspěchů!

    OdpovědětVymazat
  12. Zkusíme doma žlučové mýdlo, na které už mi tedy dala doporučení moje mamka :-) Doufám, že by to mohlo zabrat, protože jsem si zašpinil docela drahé kalhoty, které jsem si před nedávnou dobou vybral z online tržiště s oblečení onlinesekac.cz a zašpinil jsem si je bohužel, když jsme hráli se synem na zahradě fotbal. Takže zelená kolena od trávy nejsou úplně ideální na cestu do práce :-D

    OdpovědětVymazat
  13. To je radost pohledět, hledám nějaký vhodný dárek pro manžela v narozeninám, zvažovala jsem, že by mu mohla udělat radost pánská peněženka, ale možná mu k ni přikoupím ještě takovou sadu čepice a šály, je mu pořád zima :-) Moc se mi líbí, jak to máte sladěné, to působí moc pěkně.

    OdpovědětVymazat