neděle 11. listopadu 2018

... v sobotu ...

v sobotu nešlo odolat nejet na malý výlet na Palkovické Hůrky. Původně jsem totiž chtěla doma udělat spoustu práce ...



... to ale můžu dohnat až nebude tak hezky, i když něco jsem stihla v neděli ...









... i na oběd jsme si zašli, ale husu jsme si nedali ;-). No a po dobrém obědě jsme jeli k Žermanické přehradě a na kafíčko ...






... všem přeji krásný nový týden ...

Danka 

8 komentářů:

  1. Tak u vás tedy bylo krásně slunečno. Tady u nás v Podkrkonoší bylo zataženo, šedivo, chvílemi i lehce mrholilo, prostě takový listopadový den jak v sobotu, tak i v neděli.
    Měli jste moc hezký výlet!
    Měj se hezky, Danko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo moc hezky oba dva dny. Jsem ráda, že jsem nakonec šla. Krásné dny Hani, D.

      Vymazat
  2. Jé u vás bylo krásně. V Praze bylo v sobotu pod mrakem. Tak jsem si využila a umyla jsem mámě okna a vyprala záclony. Za odměnu jsme dostali martinskou husu :-) - trochu s předstihem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oba dva dny jsme tady měli krásně, ale v neděli jsem dělala věci doma co už volaly o udělání ;-) Myslím, že husa byla tak akorát ;-) D.

      Vymazat
  3. Krasne u vas bylo, u nas vikend byl spis zachmureny, jen na chvili slunicko vykouklo. Moc hezky vylet jste vybrali. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výlet byl opravdu moc fajn. Aspoň je z čeho čerpat až přijde to pošmourno. D.

      Vymazat
  4. Palkovické hůrky, to je má oblíbená destinace. A je jedno ze které strany na ně vylezu, a přejdu na druhou stranu. Přijdou mi vždy fajn. Dobrá volba. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, z obou stran je tam krásně. My jsme to prolezli až nahoře ;-) Hezké dny Iwko, D.

      Vymazat