úterý 20. prosince 2016

... desítka - besídka ...

i Bertík říká besídce - ´desítka´ a jednu takovou desítku jsme včera měli. Pro paní učitelky jsme udělali vánoční přáníčka, která Bertík podepsal - napíše celé jméno, ale pozná "jenom B". K přáníčku jsme provázkem přivázali malou baňku ...



... přáníčka jsme předali po vystoupení, které bylo krásné - měla jsem dojetím slzy v očích. Naštěstí foťák fotí i "bez očí" ...




... na závěr jsme si společně zazpívali "Vánoce, Vánoce přicházejí" a poseděli u cukroví. Tohle jsou TY NEJ okamžiky v životě. Jeden úsměvný tady musím zaznamenat. Když dorazil tatínek tak Bertík vykřikl: "přišel můj taťka - kakínek", čímž jsem zjistila, že to T umí, jenom ho nepoužívá :-) ...

... mějte všichni krásný den ...

Danka

8 komentářů:

  1. Jé,to je krásný článek.Vrátil mě o pár let zpět,když jsem i já slzela na malých židličkách...Strašně to letí,kéž bychom si tyhle okamžiky vryli do paměti na co nejdéle...Mějte se krásně,předvánočně...H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, přesně - malé židličky, na ty bych úplně zapomněla :-)) Děsně to letí, nedávno se narodil. Krásný den D:

      Vymazat
  2. Moc hezké chvíle s dětmi- Bertík je čahoun asi největší ve školce, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, je největší, ale není se stejně starými dětmi, tak vyčuhuje :-) Hezký den D.

      Vymazat
  3. Dani, ja prave o tohle vsechno letos prisla kvuli nemoci detem a TAK moc me to mrzelo.Kdyz to tu ted ctu, tak snad jeste o neco vic. Ale neda se nic delat. Vymysleli jste bezva darecek, Bertik mozna nerika T, zato ale tuzku ovlada bravurne a umi se uz krasne podepsat! Mejte se. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, to je mi líto, věřím, že Tě to mrzelo, ale určitě budou další besídky :-) S tužkou Bertík válí, to jo :-) Děkuji a krásný den D.

      Vymazat
  4. Ráda vzpomínám na besídky když byl syn malý..Vždy jsem brečela...Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ani jinak nejde, když člověk vidí, jak se snaží. V tomhle věku jsou moc roztomilí. Hezký večer Ilčo D.

      Vymazat