čtvrtek 22. prosince 2016

... zabaleno ...

každý rok si říkám, že vánoční dárky budu balit hned jak je koupím, nebo aspoň s větším předstihem ať jsem v klidu, ale zase se mi to nepodařilo. Není jich takové množství, spíš jsem si s balením chtěla více pohrát ...


... dokonce jsem rozbalila jeden vánoční dárek, abych si ušetřila práci a tím jsem zjistila, že jsem neobjednala to, co jsem chtěla. Chtěla jsem děrovačku, která umí kolečka o průměru 5 cm. Děrovačka přišla a kolečka dělá, ale zanechává v nich dírky, protože to je děrovačka, která dělá okýnka, tzn., že vám udělá kolečko kdekoli v papíře a máte třeba rámeček ...


... naštěstí mezi námi existují lidé, kteří mají pro omyly pochopení a já tuhle děrovačku můžu vyměnit (i když jsem ji vytáhla z folie) za tu správnou - uf uf ...



... chtěla jsem z koleček udělat třeba girlandu a omotat jimi dárečky, nebo jmenovky. Aspoň ty jsem udělala řezákem. Je to s ním pracnější, proto jsem chtěla tu raznici :-)) ...


... dárečky jsou zabalené trochu jinak než jsem chtěla, ale jsou a to je to hlavní ...


... a třeba příští rok se mi podaří zabalit dárky dříve ...


... krásný čtvrtek ;-) ...

Danka

8 komentářů:

  1. Dani, je to moc pekne, Bertik bude nadseny:-). Krasny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marci, je krásné, jak se děti těší. Dneska Bertík říkal, že sní už jenom dvě čokoládky a bude to :-)) taky se těším. Hezký den D.

      Vymazat
  2. Moc pěkný...vkusný originál:-)
    Krásné Vánoce!!! Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Danko, máš je hezky zabalené. Já ještě pořád ne, asi to zbude na Štědrý den dopoledne (jako každý rok). Ale aspoň jsem dneska dodělala poslední cukroví...
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však to stihneš, nebo večer u pohádky :-) Stáni, hezký den D.

      Vymazat
  4. Tenhle balící papír se povedl a tvoje dotvoření nemá chybu, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Papír se fakt povedl, bohužel už došel :-)) Krásný den Kájo, D.

      Vymazat