úterý 27. prosince 2016

... Štědrý večer ...

koukám na pohádku, snažím se psát jak jsme se měli poslední dva dny a nevím kde zažít :-)  ...


... bylo to náročné :-)) a krásné - NÁŠ ŠTĚDRÝ VEČER ...


... Ježíšek přišel a všichni vypadají spokojeně, i když se netrefil s velikostí čepice pro Adama, nebo zapomněl na baterku pro Bertíka ...




... Bertík přehraboval dárky, aby našel své písmenko, takže babička málem o svůj dárek přišla :-) S autobusem šel spát, autosedačku pořád zkoušel. Je to chlap, měkké dárky ho nezajímaly :-) ...









... já jsem tam taky byla - foto Marek :-) ...



... byla jsem tak vyčerpaná, že u Popelky jsem usnula a ráno jsem nebyla schopná vylézt z postele. Kdyby to šlo, spala bych v jednom kuse doteď :-) ...

... přeji krásný den ...

Danka 

8 komentářů:

  1. Náročné , ale krásné a šťastné .... a to je z tvých fotek vidét.
    P. S. Danko, máš nádherné vlasy !!!!!!Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pohoda byla a po letech i klidněji, možná proto ta veliká únava :-) D.
      PS: Děkuji ;-) D.

      Vymazat
  2. Hezky jste si to užili :-) Únava na člověka občas dolehne, aspoň můžeš využít volníčko k lenošení :-) Hezký den, Karla

    OdpovědětVymazat
  3. Dani, chapu, Vanoce jsou nadherne, ale moc narocne. I kdyz verim, ze ta radost a pekne chvile prevazuji. Prima vecer. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marci, tak velká únava mě zaskočila, ale jinak bylo opravdu fajn. Hezký večer D.

      Vymazat
  4. Vypadáte všichni spokojeně - a to je nejdůležitější. Ať spokojenost vydrží i do příštího roku :-).
    Jinak já velmi litovala, že jsem musela dneska ráno vstávat do práce - taky bych spala...
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Stáni. Věřím, že vstávání muselo být náročné. Hezký večer D.

      Vymazat