úterý 13. prosince 2016

... v neděli ...

třetí adventní neděle se nesla v naprosté pohodě. Jediné co jsem udělala vánočního, bylo zapálení třetí adventní svíčky ...


... a podívali jsme se na vánoční film. U něj jsem začala plést Bertíkovi hrubší čepici a večer jsem šla na koncert Ondřeje Brzobohatého UNIVERSUM TOUR 2016 ...



... tentokrát jsem vstupenky koupila včas, takže jsme seděli přímo naproti jevišti ...


... v dubnu jsme byla na jeho koncertě poprvé (kuk) a když jsem začala srovnávat, který jaký byl, uvědomila jsem si, že to je hloupost. Ten první, i když byl v divadle byla větší show, tenhle v Gongu kratší, prostě jiný, ale ne horší nebo lepší. Energie z něj byla na celou noc. Nemohla jsem usnout, byla jsem myšlenkami na koncertě a je mi hezky i teď, když píšu ...
... jako přídavek zahráli písničku k pohádce Anděl páně 2 (Ondřej je autorem hudby) ...


... pohádku jsem ještě neviděla, ale písničku si přehrávám pořád dokola. Tady je v podání Vojty Dyka, který ji pro film nazpíval ...


...  pomyslnou třešničkou na dortu bylo setkání s Ondřejem ve foyer Gongu, kde se podepisoval. Působil na mě moc příjemně. Nechala jsem si podepsat vstupenky a popřáli jsme si hezké Vánoce :-) ...
... na této fotce nejsem já :-) ...
... opět to byl moc krásný zážitek ...
... přidávám pár fotek z Gongu ...






... krásný den ...

Danka 

14 komentářů:

  1. Danka, určite to bol super zážitok :). Pesnička je nádherná. Pá, Maja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zážitek to teda byl :-) a písnička je úúúúžasná. Majko děkuji a přeji hezký den D.

      Vymazat
  2. Anděla Páně si dáme jako rodinný povánoční dárek 28.12. ;-) písničku slyším poprvé,hezká je moc,jen mám "předykováno"proto jen poslouchám bez obrazu :-) :-).Děkuju.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je moc hezký povánoční dárek. Písničku jsem taky neznala, všude hrají tu druhou ... a pozor, prý je písnička až na závěr, prý po titulcích? Netuším kde přesně bude, tak ať nevznikne fáma :-))) Poslouchat bez obrazu stačí :-) Hani, hezký den D.

      Vymazat
  3. Danuško, koncert musel být krásný zážitek. Ondřej Brzobohatý má krásný hlas a ještě je to fešák! :) Věřím, že sis to užila. Na pohádku Anděl Páně 2 se chystáme, schválně na ty písničky budu dávat pozor! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, krásně jsi to vystihla. Ondřej je moc příjemný, dělá co ho baví a to je znát :-) Musím na pohádku taky zajít :-) Hezký večer D.

      Vymazat
  4. Zkousim znovu vlozit komentar. Take si myslim, ze koncert musel byt bajecny. Sla bych hned:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci byl. Je fajn, když člověk dělá co ho baví. Vše bylo moc krásné. Hezký večer D.

      Vymazat
  5. Krásně sis to užila :-) Přeji spoustu dalších hezkých adventních zážitků! Karla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Kájo, bylo to opravdu moc fajn. Hezký večer D.

      Vymazat
  6. Je fajn, že jsi si adventní víkend příjemně užila.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, užila. Moc se mi z tepla domova nechtělo, ale stálo to za to :-) Hezký večer D.

      Vymazat
  7. Danka, to verim, ze si mala uzasny zazitok...maj sa krasne, papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, zážitek fakt úžasný. Měj se taky krásně D.

      Vymazat