čtvrtek 8. prosince 2016

... když ...

když se nechtěně dotknete displeje na foťáku a vznikne fotka, která vás zaujme - světýlka :-) ...



... když nekoupíte růžovou kožešinovou vestu v sekáči, celou noc kvůli toho nespíte, pak doufáte, že na vás počká, ale nepočkala ...

... když platíte několika poukázkami, které mají kód, který čtečka neumí přečíst, pokladní to skoro ručně vyťukává a za vámi je fronta až je vám z toho horko ...

... když jedete domů jiným autobusem a zapomenete vystoupit na správné zastávce ...

... když si do lineckého těsta dáte místo hladké mouky polohrubou ...

... když na míchání těsta používáte pekárnu program těsto, který je na těsta kynutá a málem necháte vykynout těsto na vanilkové rohlíčky (pekárnu používám místo robota, krásně hněte, jenom se musí včas vypnout) ...

... když už týden přemýšlíte jestli ten prstýnek co jste chtěli od Ježíška máte Ježíškovi ujasnit nebo raději ne, protože vám prodavačka vysvětlila, že barvy kamínků na těch prstýncích jsou podle měsíce narození, tudíž ten růžový pro vás není vhodný, protože je přece pro říjen a ne pro květen (tam je tmavě zelený a to není nic pro mě :-)) ...

... a tohle všechno (kromě té fotky) se mi stalo včera během dopoledne a protože toho bylo na jednoho nějak moc, musela jsem to sepsat :-))

... přeji vám krásný čtvrtek bez takovýchto radostí, kterým se naštěstí můžeme zasmát :-)) ...

Danka

16 komentářů:

  1. Dani, a nemáš na pekárně program dort nebo nudlové těsto? to míchá hned.
    přeji krásný den a hladně klid a nohy v teple :-) to se to tak prostě někdy nahromadí.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, koukala jsem a mám tam dort, tak příště budu vědět, díky za tip. On i ten program těsto míchá hned, ale pak začne "kynutí" normálně se do téhle fáze nedostávám, ale včera to šlo tak nějak samo :-)))) všechno ... Měj taky krásný den D.

      Vymazat
  2. ... když nekoupíte růžovou kožešinovou vestu v sekáči, celou noc kvůli toho nespíte, pak doufáte, že na vás počká, ale nepočkala ...
    nebola pre Teba...

    ... když platíte několika poukázkami, které mají kód, který čtečka neumí přečíst, pokladní to skoro ručně vyťukává a za vámi je fronta až je vám z toho horko ...
    stalo sa mi, milo som sa ospravedlnila celému radu...a čuduj sa svete, nikto ani nemukol...

    ... když jedete domů jiným autobusem a zapomenete vystoupit na správné zastávce ...
    zase spoznáš inú trasu...

    ... když si do lineckého těsta dáte místo hladké mouky polohrubou ...
    a inovácia je na svete...

    ... když na míchání těsta používáte pekárnu program těsto, který je na těsta kynutá a málem necháte vykynout těsto na vanilkové rohlíčky (pekárnu používám místo robota, krásně hněte, jenom se musí včas vypnout) ...
    rohlíčky sa určite skôr upiekli - boli predhriate...

    ... když už týden přemýšlíte jestli ten prstýnek co jste chtěli od Ježíška máte Ježíškovi ujasnit nebo raději ne, protože vám prodavačka vysvětlila, že barvy kamínků na těch prstýncích jsou podle měsíce narození, tudíž ten růžový pro vás není vhodný, protože je přece pro říjen a ne pro květen (tam je tmavě zelený a to není nic pro mě :-)) ...
    buď budeš spokojná s tým čo dostaneš, alebo si ho nabudúce kúp sama...

    nič hrozného sa nestalo...jana :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani díky za podrobný komentář, takový jsem ještě nikdy nedostala, SUPER :-)) potřebovala jsem se jenom vykecat - vypsat. Naštěstí to byly jenom úsměvné kravinky. Krásný den D.

      Vymazat
  3. A jaký je výsledek toho lineckého z polohrubé mouky? :-) Když se čas od času při vaření/pečení takhle taky v něčem spletu, leckdy z toho vznikne ještě chutnější pokrm než ten originál.. :)
    Ježíškovi bych výběr prstýnku raději ujasnila, aby to Ježíšek nepopletl a ty nebyla zklamaná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Luci, o výsledku budu informovat, jenom co to upeču, těsto zatím leží v lednici a v to, že to bude delikatesa, že už nebudeme chtít jinak hodně doufám :-)) U prstýnku jsem v rozpacích, ta prodavačka mě až skoro uhranula, že si nemůžu koupit růžový kamínek, když mám mít zelený, tak to asi nechám uležet až do narozenin :-(, ještě uvidím. Měj se krásně D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Predavačka mi povedala že nemôžem ísť v tmavomodrých šatách na svadbu dcery, že je to proti etikete. Tak som išla za burana a dala som si aj tak. Určite si kup ružový, cítim že ti prinesie šťastie.

      Vymazat
    2. Zitko, myslím, že jsi právě přerazila "kletbu" té prodavačky, hned to jdu napsat Ježíškovi :-) Děkuji a hezký den D.

      Vymazat
  5. Dani, no, hezky se to seslo, to pak vecer clovek sedne na gauc a udela poradne UF, ze? Verim, ze vsechno zle je pro neco dobre, jen nekdy se to pozna az s velkym odstupem. Ale radeji nam podobne dny nepreju:-). Hezky vecer. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. UF jsem zapomněla udělat a dnes jsem připálila první plech letošního cukroví :-)) Naštěstí to jsou jenom věci k smíchu. Marci děkuji a hezký večer D.

      Vymazat
  6. Tomu říkám den :-) Naštěstí to nejsou žádné katastrofy. Aspoň se máš zpětně čemu zasmát :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Dani, pobavilas ...:-). Taky se mně občas dějí podobné věci, tak jsem ráda, že nejsem sama.
    A pokud jde o tu polohrubou mouku do lineckého, tak myslím netrumfneš mého muže, který "zahustil" velký hrnec dršťkovky moučkovým cukrem. To bylo bez šance ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nejsi Stáňo :-) Jsou to legrační příhody. A na tvého muže opravdu nemám, já stále doufám, že to bude k jídlu, ale dršťkovku na sladko chápu, že nebyla :-))))) Děkuji za pobavení a přeji krásný večer D.

      Vymazat
  8. Prosinec je vždycky rychlej měsíc, ať chceme nebo ne, proto mám raději leden :-) Tento týden jsem měla taky výživný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je rychlý, už se těším až se zastaví - Štědrý večer a Tři oříšky to jistí, to už mám vyzkoušeno ...

      Vymazat