pátek 9. prosince 2016

... věnce ...

když jsem přemýšlela o vánoční výzdobě a věnci, myslela jsem si, že budeme mít jenom jeden, ten loňský. Je z papíru. Když jsem si tenkrát rozmyslela, že bych ho chtěla, v e-schopu už nebyl. Věděla jsem ale, ve kterém obchodě ho můžu koupit a tam na mě čekal poslední kousek ve výloze ...


... s věncem na vchodové dveře jsem si nevěděla rady - opět si přidělávám starosti. Klasický z jehličí už mám okoukaný, chtěla jsem změnu, tak jsem nakonec na drátek z hoby marketu připevnila vyztuženou šňůrku s hvězdičkami a pověsila baňku, kterou jsem vyrobila na Meat Designu. Fotila jsem v kuchyni, protože naše dveře nejsou vůbec fotogenické ...


... a do třetice máme ty z jehličí. O těch jsem už psala. Čtyři menší v kuchyni pověšené na okně a jeden větší v předsíni ...



... děsně ten čas letí, ještě dva týdny a budu dělat bramborový salát, ale to bude taky znamenat, že se vše uklidní. Tak mějte i dnešní den v co největším klidu ...

Danka

16 komentářů:

  1. a já se těšila na návod a šablonu :-))))
    Hezké dny, Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) tak to bohužel :-)) Taky přeji hezké dny D.

      Vymazat
  2. Jéé, ten papírový se mi líbí moc! To vidím úplně prvně a vypadá to moc krásně. :)
    Baňku sis vyrobila sama? Páni, to smekám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé Luci, baňku jsem jenom nazdobila a koukám, že to ani není moc vidět - jen jsem tam nalepila stříbrné hvězdičky, nefoukala jsem ji, žádná výroba, špatně jsem to napsala ;-) Papírový mě zaujal, ani není jenom vánoční, ale na celou zimu. Měj se krásně D.

      Vymazat
  3. Tak ten papirovy je originalni, neznam, mas to pekne, a pravda, desne to leti!!!. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marci, a zase je den pryč :-) krásný večer D.

      Vymazat
  4. Danko, skvělý ten papírový !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zaujal mě hned na první pohled, ale než jsem se rozmyslela nebyl, ale nakonec se podařilo :-) Děkuji Ivanko, měj se hezky D.

      Vymazat
  5. Papírový je hezký, vidím poprvé. Danko měj hezký večer. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani, z papíru je hodně zajímavých věcí. Měj se hezky D.

      Vymazat
  6. Ten papírový je zajímavý. A máš pravdu, že takový celozimní ;-). Já mám věnec jen jeden - adventní. Nějak nám to stačí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Původně měl být ten papírový na vchodové dveře, ale měla jsem strach, aby z nich nezmizel, tak zůstal doma, tím pádem co na dveře? Udělala jsem na zkoušku z jehličí, ten na dveřích nebylo vidět, protože jsou do hněda, tak vznikl ten třetí :-)) a to už bude určitě stačit, hezký večer Stáńo D.

      Vymazat
  7. Ty z jehličí s mi líbí nejvíc :-) Já jsem se ještě k výrobě věnce na dveře nedostala. Dnes bych měla čas, ale zase chybí to jehličí :-) Hezký den, Karla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, tak tomu říkám pech, ale určitě si nějak poradíš :-) Děkuji a hezký den D.

      Vymazat
  8. tak já myslela, že ten papírový si vyráběla. Opět super nápad, taky bych mu našla místo, budu si muset na takový udělat čas a vyrobit, nemá chybu, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyrobit určitě půjde, ale pro mě bylo v tomto případě jednodušší ho koupit. Bude s námi celou zimu D.

      Vymazat