pátek 16. prosince 2016

... růžové pouzdro ...

neuvěříte co se skrývá v tomto krásném růžovém pouzdře. Je to něco, po čem jsem toužila čistě z praktických důvodu ...


... při nedávném zveřejnění mého seznamu přání jsem se zmínila o šroubováku, případně vlastním nářadí. Po takovém, které samo neodejde a už se na své místo nevrátí ...


... a jedno, přesně takové jsem dostala k svátku od Marka a Nikolky. Já ho samozřejmě ráda některému z kluků půjčím, když budu potřebovat něco opravit, ale u téhle barvy jsem si jistá, že se vrátí. Dokonce ani Bertík nechtěl baterku z této sady, i když nějakou samozřejmě nutně potřebuje (dokonce si o ní psal i Ježíškovi :-)). Marek s Nikčou mi udělali velikou radost, ani ve snu mě nenapadlo, že se dá něco takového sehnat, děkuji ;-) ...


... mějte všichni krásný den ...

Danka

16 komentářů:

  1. Krása, vyloženě dámská záležitost :-). Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Prima dárek-potřebné věcičky v něžné barvě.....Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barva byla na přání :-) Děkuji Hani a hezký večer D.

      Vymazat
  3. Tak to je parada, prakticky darek, ktery udelal velkou radost, prekvapil a navic v ruzove;-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebylo mi jasné, co může být v růžovém pouzdře tak těžké. Nářadí je pěkně bytelné :-)) Marci hezký večer D.

      Vymazat
  4. Těžce závidím. Nářadí mám, ale je to takové to "každý pes jiná ves|" Tohle to je LUXUS. JaKo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) Mám (měla) jsem stejné nářadí a ještě ne všechno, jenom ty nejnutnější kusy :-) Jani, měj se hezky D.

      Vymazat
  5. To se mi tak líbí, že si o to snad ještě napíšu Ježískovi (i když já bych brala spíš jinou barvu - růžová není moje srdcovka)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růžová je moje srdcovka už snad od základky, tak to bylo jednoduché a všichni to o mě vědí ;-) Možná mají i jiné barvy. Stáňo, hezký večer D.

      Vymazat
  6. Tak to je naprosto dokonalé :-) Fakt mě to pobavilo. Já bych naopak uvítala, kdyby manžel občas nějaké to nářadí do ruky vzal :-) Karla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně proto jsem chtěla své nářadí :-)) občas nemám nervy čekat :-)) Hezký večer D.

      Vymazat
  7. Krásné a praktické,dostala jsm ho před třemi roky od jednoho hodného prodejce jako dárek pro stálé a věrné zákazníky.Všechno si dělám sama a tak takové příruční se mi opravdu hodilo,jediné co jsem za celou dobu vyměnila byli bity(nástavce na šroubovák).Jinak plná spokojenost.Tak at Vám dobře slouží.Mějte se hezky a krásný adventní čas.Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Jiřinko :-) Já jsem si o růžové nářadí napsala jen tak z hecu, ani ve snu mě nenapadlo, že by mohlo existovat a už vůbec ne v celé sadě :-)) Vypadá bytelně, tak věřím, že vydrží. Krásný poslední adventní týden D.

      Vymazat
  8. Juj, tak tento darcek je uzasny :-) a ta ruzova...nema chybu :-) Ja mam zatial taky cerveny multifunkcny nozik aj s kliestikmi a sroubovakmi, ale tato sada je neskutocna...parada :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem ji neměla možnost vyzkoušet, ale je fakt parádní. Hezký večer Kati, D.

      Vymazat