neděle 11. prosince 2016

... pohoda ...

celkem uklizeno (koleje a ostatní hračky nejsou v záběru :-)) ...



... hoří svíčka, hrají koledy a vánoční písničky ...


... peču ...


... nebo pečeme ...





... pak si dám vánoční kafíčko ...


... udělat si tuhle pohodu během adventu je prostě nádhera, mám to moc ráda ...

... přeji co nejkrásnější třetí adventní neděli ...

Danka

24 komentářů:

  1. Danko, tobě také přeji pohodovou 3. adventní neděli a vanilkové rohlíčky vypadají skvěle :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Danko, také ti a tvým klukům přeji krásnou 3.adventní neděli. Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. To se to peče, když jsou na to dva a ještě s kuchtíkovským nadhledem :o).Máte doma moc útulno, a ten "vytuněný" hrneček je bezkonkurenční. Krásné další adventní dny.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) ten nadhled tam chvílemi nebyl, protože se to těsto tak krásně patlá a do toho se pořád přidává mouka :-))) ale něco i vykrojil a pyšně přenesl na plech. Hani, přeji krásné adventní dny D.

      Vymazat
  4. U nás to tak zdaleka nevypadá:)
    Odkud máš ten krásný hrnek ??????
    Tak ať vám ta krásná pohoda vydrží po celou třetí adventní ..... Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás už taky ne, koleje jsou i tam, kde při focení nebyly :-)) O hrníčku budu psát zítra, nic složitého. Děkujeme Evi a krásnou adventní neděli D.

      Vymazat
  5. Taky pečuuu....Krásnou třetí...už...Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať se Ti při pečení daří. Jojo, už třetí. Měj se hezky D.

      Vymazat
  6. Zase tu muj komentar neni:-(, hm, divne, tak jeste jednou. Jako ostatani jsem chvalila hrnecek, ze jsi delala sama, vid? Parada. Ja se zase pokousela o jeden na povlaku na polstar, mas ale take podobny, lepsi, rekla bych:-). A pokud se nepletu, dnes slavis svatek, tak vsechno nejlepsi,hodne moc zdravi a stesti, radosti z deti a poklidny predvanconi cas. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, s komentářem se opakuje to, co včera. Na email ten první přišel, ale tady není a ten druhý je tady i na emailu :-) tomu taky nerozumím. Hrneček jsem dělala sama, podrobnosti zítra :-) Svátek dnes slavím, moc děkuji za přání, udělala jsi mi velkou radost. Mějte se taky hezky a hlavně v klidu. D.

      Vymazat
  7. Krásně si doma svítíte. A hezky pečete.
    Přeji krásný advent, já s pečením ještě nezačala, ale namyšleno už mám.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :-) My taky ještě zdaleka nemáme hotovo, ale v plánu toho hodně nemám, tak by se mělo stihnout. Krásný advent ;-) D.

      Vymazat
  8. Ta větvička v karafě je super, přesně takhle to mám ráda! Koukám, že máš taky pomocníky na pečení, jako u nás :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez pomocníků by to nebylo ono :-)) To jsem ráda, že ta flaška vypadá jako karafa, hned to má vyšší level :-))) Taky to mám takhle ráda - jednoduché a hezké. Baru děkuji D.

      Vymazat
  9. Taky přeju všechno nejlepší k svátku.
    Linecké a rohlíčky - klasika nejklasikovitější, co zaručeně vyvolá tu správnou předvánoční atmoféru :-).
    Já tento víkend strávila úplně jinak než vánočně (slavili jsme s mužem stříbrnou svatbu pobytem v Marjánkách). Budu muset něco zmáknout v týdnu, ještě mi chybí oříškové pusinky a musím zdobit perníčky.
    Hezký nedělní podvečer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, moc děkuji za přání, potěšilo mě to :-). To jste měli moc hezký víkend, stříbrná svatba, to je něco! Kdybych se bývala nerozvedla, taky bych ji letos měla :-))) Hezký večer D.

      Vymazat
  10. Danko, krásnou neděli i tobě. Ty růžové doplňky tvému obýváku opravdu moc sluší. Taky jsem při focení limitovaná hračkama, takže jsou většinou fotky ze stejného úhlu :) Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani, on ten pokoj ani není tak velký, aby šel fotit odjinud :-) Měj se hezky D.

      Vymazat
  11. Moc hezký a zase mě upoutal ten tvůj křížkově vyšívaný polštář.
    Abych se přiznala, my až na upečené perníky nemáme ještě vůbec nic. My snad letos nebudeme mít ani kousek cukroví. Je fakt, že u všeho jsou děti, chtějí si to užít a já jim to chci dopřát, takže to je jednou tolik času a jednou tolik nepořádku. Vánočku jim ale nedopřeju, to by musel být štědrý den až na v lednu, fakt nestíháme :-)))).
    Pohododvé dny, K8ja.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My zase nemáme a nebudeme mít ty perníčky, to nedělám. Něco raději peču sama, právě kvůli toho času, ale nedovedu si představit, že by mi malý nepomáhal. Velcí kluci taky pomáhali, když byli malí. Bylo to moc hezké :-) Vánočku budu dělat, asi po čtvrté v životě :-)) Hezké dny D.

      Vymazat