čtvrtek 1. prosince 2016

... odpočítáváme ...

psala jsem, že náš vánočně laděný tác bude mít ještě jednu nepatrnou změnu, tak dneska nejen o ní. Vyrobila jsem si adventní svícen na každý den (nápad je okoukaný z Pinterestu ;-)) ...


... použila jsem skleničku z vonné svíčky z Ikea a na ní nalepila nálepku s čísly. V Excelu jsem udělala tabulku s čísly, vytiskla na lepící papír a přilepila ...


...  na táce je připravená tužka na odškrtávání jednotlivých dnů ...


... svíčku na každý den mívám doma roky, jenom bývala v jiném provedení. Vloni takto ...


... před tím takto ...


... a několik předchozích let takto ...


... letošní varianta svícnu mi lépe vyhovuje, protože nemusím hlídat včasné sfouknutí. Vloni jsem nejeden den takto prošvihla :-) ...

... přeji hezké odpočítávání nejen s adventními kalendáři ...

Danka

18 komentářů:

  1. Dani, je tonadhera, bezvanapad. Uzivej. m.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to bezva a mily nápad, ale tie predošlé sa mi páčia trochu viac, ale ja by som asi tiež nevedela pri tom dlho sedieť a sledovať, kedy ju sfúknem. Možno by som dala 1,2,3,4 a zapálila len v nedeľu:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Červená svíčka už se dá koupit s tou stupnicí čísel a na bílých svíčkách je samolepka, taky s celou stupnicí ;-) Když byli velcí kluci menší, tak si to sfoukávání každý večer hlídali, musím jenom počkat, než to začne Bertíka bavit a bude schopný to uhlídat, možná už příští rok. Zitu, hezký večer D.

      Vymazat
  3. To se mi líbí :-) Na Vánoce už se fakt těším, ten celoroční shon budu moci konečně nechat za zády. Krásný večer, Karla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu Kájo rozumím. Odpočinek potom, který začíná rozdáním dárků má taky své kouzlo. Děkuji a hezký večer D.

      Vymazat
  4. Danko, šikovná jsi, moc se mi to líbí :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
  5. Jej, to je super napad a krasne naaranzovane...tiez sa mi velmi pacia tie sviecky z predchadzajucich rokov :-) krasny advent...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Kati :-) Ten nový je praktičtější, kvůli toho hlídání. Samolepek se stupnicí ještě pár mám, uvidím, jak to bude v budoucnu :-) Hezký večer D.

      Vymazat
  6. Dobrý nápad, zavedu i u nás. Hezké dny, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, mě to baví víc než ostatní - je to můj adventní kalendář. Měj se hezky Kájo, D.

      Vymazat
  7. Samé zajímavé nápady. A všechny hezky provedené.
    Já mám letos adventní čajový kalendář se swapu - už jsem si teď večer uvařila první čaj. A navíc to mám od spoluswaperky krásně zabalené s korálkovými hvězdičkami (na blogu mám zatím fotku celého swapu v krabici, ale až se propiju ke Štědrému dnu, tak dám na blog o swapu článek s fotkami, kde budou balíčky vidět).
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Stáni, nad čaji jsem taky přemýšlela ;-). Budu se těšit na fotky ze swapu. Hezký den D.

      Vymazat