neděle 4. prosince 2016

... barva Vánoc ...

náladu na růžové Vánoce mám už druhý rok. Vždycky bývaly dočervena. Nikdy jsem si nemyslela, že by to někdy mělo být jinak, takže si určitě dovedete představit, kolik ozdob zůstává schovaných v krabicích :-) ...


... přišlo to tak nějak samo, je to pro mě příval vzduchu :-) ...


... adventní svícen jen tak lehce, žádné další věci se mi na něm nelíbí. V rámci úspory místa míváme tento. Mám pocit, že kulatý k nám nemůže vlézt. Svíčky používám čajové a každý večer svítí počet podle týdne, který zrovna je ...


... mějte krásnou druhou adventní neděli ...

Danka

18 komentářů:

  1. A mne se tedy libi:-), i adventni svicen i ten box. Peny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci děkujíí. Mě se taky líbí :-) Vloni jsem kolem svíček měla ještě zimostráz, ale ten letos nemám, keř ožraly housenky :-(. Hezkou neděli D.

      Vymazat
  2. Krásný to máš - je to něžné.....líbí se mi to .nej je to růžové auto

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné růžové vánoční období... jemné, něžné, romantické..... Hezkou druhou adventní ...Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji Ilonko, je to moje barva :-) Hezkou neděli D.

      Vymazat
  5. Krásná barva i pro vánoce. Červená je všude (i u mne), ty to máš s růžovou ojedinělé a zároveň něžné a krásně. Danko měj se hezky, I.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ivi, to máš pravdu, červenou si užiju jinde :-) Taky se měj hezky D.

      Vymazat
  6. Také mě letos červená neláká, ta růžová k vánocům půjde náramně. Vypadá moc dobře s černou a pak bude pěkná i s jehličím! Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jehličí té růžové moc sluší. Červená je na mě momentálně jakoby těžká :-) Krásný večer Jani D.

      Vymazat
  7. Krásné dekorace! Taky mám moc ráda růžovou, ale u nás se uplatňuje během roku. Na Vánoce červená...
    Mávám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani :-) Já mám teď růžové období, takže pořád :-)) Hezký večer D.

      Vymazat
  8. Já na růžovou nejsem, ale musím říci, že to nevypadá špatně. A moc se mi líbí ten jednoduchý adventní svícen. Možná se příští rok inspiruji. I když nevím, jestli mi nebude chybět jehličí - přece jen k Vánocům patři.
    Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Jehličí je ve váze vedle, tak tam nechybí. Měj se hezky D.

      Vymazat
  9. Moc se mi líbí tahle barevná kombinace, Baru by byla nadšená. Adventní věnec jsem měla předešl roky úplně stejný (porcelánový tácek i skleničky), jen jsem vždy něco sklínky nastrkala, letos je změna.
    Ať se daří, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujííí. Já si tu růžovou užívám sama, chlapi se na mě koukají přes prsty :-))) Vloni jsem tam měla zimostráz. Letos jsem tam dala jehličí, ale nelíbilo se mi to, tak tam není. Hezký večer D.

      Vymazat