pátek 3. února 2017

... ze sněhu ...

jak jinak, když napadl super sníh na nějakou tu stavbu. Myslela jsem, že jdou stavět sněhuláka, ale sněhulák to nebyl ...


... já jsem se neúčastnila, jistila jsem to z bytu a občas jsem vykoukla a vyfotila jak Bertík s tatínkem pokračují. Ale hezky od začátku ...


... tady to ještě jako sněhulák vypadalo ...


... Bertík dělá andílky, kde jenom může. Dokonce i v centru města na náměstí sebou flákl na zem, aby ho mohl udělat (foto nemám, byla tma a špatné osvětlení) ...


... tady jsem si myslela, že bude mít čepici s bambulí ...


... tady už mi bylo jasné, že to nebyla čepice ...



... pak stavěli ještě něco menšího, co už by sněhulák mohlo být ...



... ale dostalo to na sněhuláka zvláštní čepici ...


... zapomněla jsem se zeptat, co to vlastně postavili :-)) Řekněme trpaslík. Bohužel chytil padající sklon ...



... a jenom, co se od něj vzdálili, tak mu upadla hlava. Kdybych to neviděla z okna, tak si myslím, že ho někdo zničil. Prostě jsem mrkla a ono to udělalo "žuch" ...


... přeji krásný pátek ...

Danka 

16 komentářů:

  1. Ale že jsou to kluci šikovní. Krásní sněhotrpaslíci :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teeeda, no hlavne ze mas vse zdokumentovane, ale te hlavy je skoda, byla super. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještěže jsem to stihla, to bylo o fous :-) Hezký večer D.

      Vymazat
  3. Hneď som si povedala že ŠMOULA. Šikovný to tatínek.

    OdpovědětVymazat
  4. Kdo si hraje nezlobí, radost byla jistě veliká....... Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užívali si to oba, pak se k nim přidal i Adam :-)) D.

      Vymazat
  5. Tak to se jim fakt povedlo. Škoda, že hlava nevydržela. U nás za oknem ukazuje teploměr +2°, takže začíná mírně odtávat. Možná hlava byla z toho mokrého sněhu moc těžká...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nešlo to narovnat :-) a sníh byl měkký. Dnes teploměr v autě ukazoval +4,5°C Měj se hezky D.

      Vymazat
  6. Jsem se Danko pobavila :o). Není nad společné tvoření.
    Hezký víkend přeji.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  7. Kluci si teda vyhráli :-) Tak to má být, Karla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyhráli. Už koukáme na hromadu sněhu :-( ... D.

      Vymazat
  8. Taťka je opravdu šikovný. Krásný výtvor. Připomínalo mi to Trola. Ještě že jsi to stihla nafotit. Sněhuláci mají jepičí existenci...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) když chce, tak je šikovný :-)). To, že trpajzlík spadne hned jsem nečekala ...

      Vymazat