pondělí 13. února 2017

... polštáře ...

tento polštář jsem měla v plánu uplést u pohádek na Vánoce, abych si ho užila ještě v zimě. Nestihla jsem to. Došlo na něj až teď, tak aspoň na chvíli než přijde jaro ...




... protože na jaro mám tento polštář, který jsem v plánu neměla vůbec, ale když jsem ho zahlédla v novinkách v Ikea, neodolala jsem ...


... hezký den ...

Danka 

16 komentářů:

  1. Hezke jsou oba, Dani, jsi fakt sikula, nadherna prace. Pekny den, Dani. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi moc šikovná - všechny jsou hezké sluší jim to u tebe.....

    OdpovědětVymazat
  3. Mate muj obdiv za ten copankovy vzor, ja nikdy nepokrocila dal nez hladce-obrace. Krasny vysledek z toho je! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Májo. Copánky nejsou těžké, zkuste to. Hezký den D.

      Vymazat
  4. Danka kľudne ho nechaj aj v lete. Pekná práca.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Zitu, nevím, jestli v létě nebude moc hřát. Hezký večer D.

      Vymazat
  5. Tak ten je povedený. Jednoduchý copánkový vzor a kolik nadělá parády. Bílá prostě nezevšední. Že bych taky oprášila své staré jehlice?
    H

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Henrieto, staré jehlice jsou nejlepší, jsou správně "jeté" ty nové tak nekloužou, takže bych do toho šla ;-) Hezký večer D.

      Vymazat
  6. Dani, ten polštář je krásný! Takový bych brala hned, ale trval by mi celou věčnost, takže se do něj raději pouštět nebudu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Kájo. Jedině si to dát jako dlouhodobý projekt a pak ta radost, když se to povede :-) Měj se hezky D.

      Vymazat
  7. Taky se mi poštáře líbí - jak ten upletený, tak ten koupený. Já se přiznám, že máme na pohovce poštářky dva (z toho jeden je s fotkou z dovolené, který jsem dala manželovi k Vánocům) a ani mne nějak nenapadlo je střídat...
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni děkuji. Poslední roky jsem polštářový maniak - každé roční období jiné, někdy i každý rok jiné :-)) Hezký večer D.

      Vymazat
  8. Danko, polštářek je nádherný! Zima ještě nějakou dobu potrvá, tak si ho doma ještě užiješ, než jej vyměníš za polštářek jarní.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím to tak na měsíc, pak už to jaro budu chtít aspoň doma :-)) Děkuji Luci a přeji krásný den D.

      Vymazat