středa 22. února 2017

... přípravy na oslavu ...

v sobotu budeme s menším předstihem slavit Bertíkovy narozeniny. Bertík si vybral svíčky ve tvaru aut. Počet kusů se shoduje s věkem, který budeme slavit, jsou hezky barevné. Vyladit zbytek oslavy už těžké nebylo ...


... raznicí jsme nastříhali kolečka ...


... s Bertíkovou pomocí jsem kolečka přišila do girlandy ...


... pověsili jsme ji zkušebně a vypadalo to moc hezky ...


... a aby bylo jasné i číslo, o které jde, nalepili jsme na kartón z koleček i tu pětku ...



... s pětkou to nebyla žádná legrace, první se mi podařilo "S" :-)) ...


... když zrovna Bertík nepomáhal, stavěl z barevných kostek mosty. Asi kostky v době oslavy rozhodím po obýváku, když tak hezky ladí :-)) ...


... hezký den ...

Danka 

12 komentářů:

  1. Danko, perfektní!!! Ty barvičky k dětem patří, svíčky se mi moc líbí. Bertíkovi prosím vzkaž, že mu přejeme vše nejlepší k narozeninám.♥♥♥ Mějte se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, děkujeme :-) Přání ráda vyřídím. Krásné dny D.

      Vymazat
  2. Pekne vesele se chystate, 5ka na obrazku je bezva napad:-). Prima den. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Super nápad, já letos budu dělat 7 a 3, vloni jsem psala na tabuli, letos taky nalepíme bubliny.:-)
    Prozradíš odkud máš svíčky ? Moc by se mi líbily.
    Hezké dny, Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Svíčky jsou z Glóbusu, měli je v regále u párty věcí. Ivet, přeji hezký večer D.

      Vymazat
  4. tak si ty oslavy pořádně užijte - nachystané to máte parádně. Hlavně ta 5 se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Stáni :-) Udělat pětku mě napadlo, když jsem koukala na balónky ve tvaru čísla a ta cena se mi vůbec nelíbila ... hezký den D.

      Vymazat
  5. Jde vidět, že tě přípravy baví, máš to moc hezké �� Berík bude určitě nadšený! Karla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bertík se těší a organizuje kde tu girlandu chce mít :-) Děkuji :-) D.

      Vymazat