pondělí 27. února 2017

... v neděli ...

po všech těch přípravách a sobotní oslavě jsem měla neděli jenom pro sebe. Bertík šel spát k Markovi a Nikolce a podle povídání si udělali krásnou neděli i s procházkou. Já jsem si ji taky užila ...


... vstala jsem až se mi chtělo, u snídaně jsem pročítala blogy a psala příspěvek, pak jsem koukala na televizi a pletla. Ta televize není až tak důležitá, jako to, že můžu plést. Po několika letech jsem se pustila do svetru, tak doufám, že ho dodělám. Je z příze a tím pádem by měl být na jaro a léto ;-) ...


... i když bývám přes týden sama doma, neděle je prostě neděle. Nevadí mi ten den prolenošit a dělat to, co mě baví, zvlášť teď, kdy ještě počasí neláká jít ven. Potřebovala jsem to nedělní ticho, kdy na mě nikdo nemluví, nikdo nic nepotřebuje a já jsem sama se sebou. I když mi to ticho chvílemi rvalo uši :-) ...

... všem přeji krásný start do nového týdne ...

Danka

16 komentářů:

  1. Pohodicka jak ma byt, to je dobre, ze sis to uzila a na svetr se tesim:-). Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, bylo to fajn, teď už zase do víru dnů :-) Na svetr se taky těším ;-) Marci, měj se hezky D.

      Vymazat
  2. Zdravím, těším se na výsledek. Já jsem pletla přízové svetry pro děti, ale jsou dost těžké, chce to nějaký vzdušný vzorek, aby to i líp přibejvalo :-))). Pěkný týden, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se těším na výsledek. Zatím mi tahle příze nepřipadá tak těžká jako jiné, no uvidím :-) jedno klubíčko jsem včera vypletla :-)) Děkuji Kájo, měj se hezky D.

      Vymazat
  3. Je dobře, Danko, že sis v neděli pěkně odpočinula, však proč by člověk nemohl nějaký ten den jen tak "proflákat", vždyť v neděli se nedělá. :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je moje heslo - v neděli se nedělá :-)) Luci, děkuji a měj se krásně D.

      Vymazat
  4. Dani,
    takové dny jsou prostě nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to fajn, nepotřebuju to nějak často, ale občas to jo :-)) Krásné dny Martinko, D.

      Vymazat
  5. Neděle podle mých představ...:-)
    H.

    OdpovědětVymazat
  6. Věřím, že po rušné sobotě s návštěvníky přišla klidná a lenošná neděle vhod. Ostatně sisi ji za všechny ty přípravy zasloužila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako "odměna" to bylo fajn. Děkuji a přeji hezký večer D.

      Vymazat
  7. Krásná pohodička :-) My jsme měli minulý víkend akční a odpočinkový snad přijde teď :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Kájo, na tento víkend ještě plány nemám, ale nic velkého to určitě nebude :-)). Krásné dny D.

      Vymazat
  8. POhodu, ticho a dělat co chci, třeba jen tak koukat a nic nemuset..kouzelné chvíle nebo chvilky, zvládla bych celý den. Měj se hezky. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Jani, někdy to je potřeba. Krásné dny D.

      Vymazat