středa 15. února 2017

... námraza ...

já se ten foťák asi nenaučím nosit :-). Ale kdo by ho bral s sebou, když jde s dítětem do školky, že? Bylo to krásné, jako v pohádce. Musela jsem to vyfotit aspoň mobilem ...



... když jsem se blížila k domovu začala námraza tát a vítr ji rozfoukával. To tu nádheru ještě umocnilo ...







... tyhle fotky mi letošní zimu chyběly. Tím pádem mám splněno a myslím, že jaro už může přijít. Odpoledne už bylo trochu vidět :-) ...

... přeji všem krásný den ...

Danka 

16 komentářů:

  1. Nadhera, u nas priroda takhl enecarovala, pekny den, Dani, a at nam cekani na jaro hezky utika:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žasla jsem jak je to krásné a bylo i sluníčko, takže super. Těším se hlavně, na více energie ze sluníčka. Děkuji Marci a měj krásný den D.

      Vymazat
  2. Fotky jsou krásné, ale já bych tu bílou pokrývku, alespoň u nás na zahradě, už vidět nemusela. Já už si představuji, jak chodím venku jen v žabkách.
    Pěkný den, Dani.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Já jsem zatím ve stádiu přestat se tak navlíkat, představa žabek je pro mě hodně daleko :-)) Hezký den D.

      Vymazat
  3. "Cukrových" fotek není nikdy dost. Krásné to tam na severu máte. A já mám takovou zimu ráda, k únoru ještě patří, i když jaro tak do měsíce bude vážně lepší, minimálně kvůli snížení vrstev oblečení...
    Krásné slunečné dny přeju. H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :-) Mě zatím nevadí, že je zima, jak píšeš, je únor. Za měsíc už to bude o něčem jiném :-) Hani, měj se moc hezky D.

      Vymazat
  4. Taková nádhera venku, to potěší, že? Danko, měj se fajn!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I přes ten šílený smog mi bylo hezky - sluníčko, bílo ... Ivi, mějte se taky moc krásně D.

      Vymazat
  5. Únor se bude pomalu chýlit k závěru a pak už jaro začne vnikat do přírody. Dočkáme se Dani brzo :o)).
    A mobil občas opravdu zachytí moment, který by nám utekl, také foťák nenosím stále u sebe.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že to přijde, vždyť už je polovina února. Krásný den Álo ;-) D.

      Vymazat
  6. Podařilo se ti to krásně:-))) Měj se hezky.Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Tak u nás byly ráno jen zamrzlé louže, bílá námraza, co vypadá tak romanticky, ne. Ale na jaro se těším - taky ráda strčím zimní kabát do skříně (resp. nejdřív do čistírny :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude fajn odložit všechny ty šály, čepice a hrubé kabáty :-)) Krásný den Stáni, D.

      Vymazat
  8. Úplně to vidím, to si šla domů s úsměvem. Moc pěkně zachyceno, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, šla, bylo mi neskutečně hezky. Děkuji a měj se krásně Kájo, D.

      Vymazat