čtvrtek 23. února 2017

... lem k čepici ...

dnes zkusím popsat lem k čepici, o které jsem psala v úterý (tady). Je to jenom hladce a obrace ...



... lícovým žerzejem (líc hladce, rub obrace) upleteme požadovanou výšku lemu. Pak jednu řadu obráceně - měla jsem plést obrace, ale pletla jsem hladce a dále zase pleteme lícovým žerzejem. Z vroubkované řady vznikne požadovaný ohyb ...


... který z rubu přišijeme ...


... výška lemu muže být samozřejmě různá, u této čepičky 3 cm stačily. Snad je popis srozumitelný. Kdyby ne, klidně mi napište :-) ...

... přeji krásný den ...

Danka 

10 komentářů:

  1. Hm, tak tohle je pro me spanelska vesnice, ale vypada to krasne:-). Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) děkuji Marci. Věřím, že pro neznalé to tak je :-) Krásný den D.

      Vymazat
  2. Super Dani- jak jednoduché- díky.
    Přeji prima den a Bertíkovi pěknou předoslavu narozenin a přeji u vše krásné......♥ Moc pěkně to chystáte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Hani :-) Bertík se oslavy nemůže dočkat :-) Hezké dny D.

      Vymazat
  3. V jednoduchosti je krása.Tenhle neznám,já dělala pro větší zoubky- dvě oka splést hladce,nahodit..opakovat v jedné lícové řadě.Jinak jako ty.Jéje,to už je divno,kdy jsem pletla mini čepice ;-) .
    Měj se fajn.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle neznám, i když možná to bude ten pikotkový? :-) Krásné dny Hani, D.

      Vymazat
  4. Keď budem na dôchodku a všetko prerobím a pokreslím a pošijem, tak sa možno pustím aj do štrikovania, zatiaľ štrikovanie a háčkovanie nie je moje hobby. Ale dakedy keď ešte v obchodoch nič poriadne nebolo, tak som aj štrikovala aj hačkovala aj vyšívala, ale s veľkým sebazaprením. Takže dievčatá môj obdiv....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase umíš jiné krásné věci, se sebezapřením se věci dělají fakt špatně. Zitu, děkuji a přeji hezké dny D.

      Vymazat
  5. Danko, díky moc. A nevytahá se? Měj se prima a na oslavu jsem zvědavá☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, myslím, že se vytahá stejně jako ty na střídačku hladce obrace :-) Měj se hezky D.

      Vymazat