sobota 11. února 2017

... lyžování ...

máme za sebou další týden na kopci, který se jmenuje Skalka. Fotky jsou postupně z celého týdne, pokusím se to trochu sesumírovat (tento týden měl Bertík šedou přilbu a zelenou vestu) ... 
... každé ráno probíhá s maskotem Skaláčkem rozcvička ...




... opět andílek :-)) ...


... celý týden nebylo sluníčko, proto jsou fotky šedivé ...



... od středy jezdil na pomě bez držení ...


... poslední den - se Skaláčkem společně pro lyže ...




... s celou skupinou před "závodem" - sjezdem, ve kterém děti ukázaly co umí ...






... Bertík zvládl přejít ze začátečníků do družstva pokročilých. Obloučky jezdil svým tempem, nikoho nezdržoval. Svým stylem jízdy i na pomě mi připomínal Hurvínka - posed uvolněný v kolenou a ruce podél těla :-) ...
... v pátek, poslední den vstal se špatnou náladou. I instruktor potom říkal, že neměl svůj den. Asi to už byla únava, nevím, co ho to napadlo, ale poslední jízdu sjel z poloviny kopce šusem. Nezvládl zabrzdit, udělal kotrmelec, odepnuly se mu obě lyže. Děsně se lekl, ale jinak se jemu, ani nikomu jinému nic nestalo. Chvíli plakal, ale pak už se začal zajímat, kdy dostane diplom a medaili ...



... byly to dva moc hezké týdny, na které budeme určitě dlouho vzpomínat. Líbí se mi, že jsme ani moc nemuseli cestovat a přesto jsme si užili kopce a sněhu. Bertík se něco naučil a já, i když jsem měla v plánu půjčit si lyže a párkrát se sjet jsem to vůbec nestihla, protože jsem se většinu času dívala jak mu to jde :-) ...

... mějte krásnou sobotu ...

Danka

6 komentářů:

  1. Tolik, co toho Bertik nalyzoval za dva tydny, ja nenajezdila za cely svuj dosavadni zivot. Bajecne jste to vymysleli, pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) zvládl to bravurně, to jo. Když si vzpomenu na své začátky ... Mějte se hezky Marci, D.

      Vymazat
  2. Hezky jste využili příležitost, kterou letošní zima nabídla - že jste za sněhem nemuseli daleko...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle se nám opravdu podařilo :-)) Měj se hezky D.

      Vymazat
  3. Danko, šikula je Bertík, už je v pokročilých! Tam jsem se já dosud nedostala :-) :-) :-) Ivana

    OdpovědětVymazat