úterý 7. února 2017

... budeme ladit ...

mám moc ráda, když věci kolem mě k sobě pasují nebo ladí a moc se mi líbí, když ladí i oblečení lidí, kteří k sobě patří. Myslím tím třeba maminku a dítě ;-). Párkrát jsem to viděla a řekla jsem si, že by jsme to s Bertíkem mohli taky zkusit ...


... první pokus mi nevyšel. Zkusila jsem to s pruhovaným vzorem - já na šatech, on na tričku, ale řekl mi, že se mnou stejný nechce být :-(. Sladit naše oblečení nebylo vůbec jednoduché. Bertík má své favority jako je Bořek stavitel, Prasátko Pepa nebo Mimoni - ty jediné bych možná z nějakého hecu zvládla - možná :-)) Před vánoci jsem na Instagramu zahlédla trička s tímto vzorem a zjistila jsem, že mají dětské i dámské velikosti. Bohužel byly tenkrát vyprodané s tím, že po novém roce opět budou. Objednala jsem pro sebe tričko a Bertíkovi mikinu ...


... přišli tak krásně zabalené, že jsem si to musela vyfotit ...



... zip na mikině je funkční ...


... nebudeme to s laděním oblečení přehánět, ale když se občas vyskytne příležitost, budu ráda ;-) ...

... mějte se dnes krásně ...

Danka 

12 komentářů:

  1. Dani, hezky jsi vybrala. Ja se u nas snazim take prosadit pro me hezke vzory, ne ty vsechny barevne hrdiny a postavicky, Elzy apod., ale prouzky u nasich deti nefrci, jak bych si prala:-). Znam to, tohle se ti ale povedlo:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mu proužky nevadí, nechtěl abych je měla taky ;-) uvidím jestli se mi ještě něco povede. Hezký den Marci

      Vymazat
  2. Danka, Bertík možno ani nezbadá že ste zladení. To balenie je naozaj super. Mám kamošku, ktorá keď niečo kupuje, napríklad šperk, alebo nejaký darček a nezabalia jej to perfektne, tak je schopná to nechať v obchode.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem mu to řekla :-)). Už jsme v tom i byli a vše prošlo v pohodě. Balení bylo překrásné. Mě taky někdy od koupě odradí zabalení, tak se kámošce nedivím. Hezký večer D.

      Vymazat
  3. Trochu budete ladit i s polštářkem, co jsi fotila před časem :-) nebo si to pletu?. Ta mikina se mi líbí moc - tu bych brala i pro sebe. Trička mám raději s krátkým rukávem. Tak ať se vám dobře ladí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli myslíš ten vánoční polštář, tak tam byl stromeček trochu jinak, ale barevně by šel :-)) Mikina se mi taky líbí, ale ty na dospělé neměli. Děkujeme Stáni ;-)

      Vymazat
  4. Koupila jsi moc hezky, to se bude určité Bertikovi líbit. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Také jsem viděla fotky, kdy byla maminka stejně oblečená s dcerkou nebo synem, moc se mi to líbilo. :-) Škoda, že s tebou Bertík tohle nadšení moc nesdílí. I když myslím, že kdyby sis pořídila triko s Mimoněm, byl by nadšený. :-)
    Pěknou sadu jsi vám objednala, teď bude všem jasné, že patříte k sobě! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím Mimoněm si nejsem jistá, už mě zná a nevím, jestli by si neklepal na čelo :-)) Ještě zkusím vymyslet pár kousků, ať to nepřeháním. Děkuji Luci, měj se hezky D.

      Vymazat
  6. Já v tom Bertíka s maminkou viděla, ladí to krásně a sluší jim to v tom spolu :-) :-) :-) Ivana

    OdpovědětVymazat