čtvrtek 2. února 2017

... cestou na kopec ...

to, že se Bertík tento týden chodí učit lyžovat jsem psala v pondělí. Včera ráno nás Marek nemohl odvézt, tak jsme jeli MHD a pak pěšky. Za normálního počasí by se šlo celkem hezky. Od konečné tramvaje je kopec asi půl hodiny chůze. Část je po chodníku a jen malý kousek po cestě - za normálního počasí, třeba ještě v úterý :-)). Včera to bylo hodně náročné. Ještěže nefoukalo a nemrzlo. Stačilo, že padalo. I když chodníky vypadaly, že prošly odhrnutím, padalo tak intenzivně, že jsme se sněhem brodili. Zvládli jsme to a cestou jsem vyfotila pár zasněžených míst. To jsem tuto zimu, ještě nestihla :-) ...






... ještě v noci jsem si hrála s myšlenkou, že si půjčím lyže a párkrát sjedu kopec a že bych možná Bertíkovi domluvila ještě další týden, jenomže v tomto počasí se tam nemáme jak dostat. Stále jsem neřidič :-( ...

... mějte krásný zasněžený den. Nás ráno čeká stejná procházka jako včera. Domů už autem pojedeme a v pátek tam a zpátky taky :-)) ...

Danka

16 komentářů:

  1. Zdravím Danko, sněhu je všude mraky a i když přináší problémy, já si ho fakt užívám. Ráda se na něj koukám a ráda chodím na vycházky. Hory jsme letos ještě nestihli a to lyžování máme starně moc rádi. O ježdění mi ani nemluv, já neřidič s řidičákem :-(, ale asi bych stejně auto v tomhle počasí nevytáhli. Lyžování zdar, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sněhu přibylo tolik a je to taaak nádherné, jenom kdyby se tam dalo dostat nějak jinak než tím autem, taky jsem neřidič s řidičákem :-)) Bertíka lyžování moc baví, mám z toho radost :-) Krásný den D.

      Vymazat
  2. Letosni zima je proste bajecna a zimnim sportum preje i v nizinach, uzivejte a stastnou cestu:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Marci :-) myslím, že letošní zima je opravdu povedená a hlavně zatím více bílá, než šedivá. Mějte se hezky D.

      Vymazat
  3. Taky jsem neřidič (a už to tak asi zůstane), což občas přináš komplikce.
    Bílé fotky jsou hezké - i u nás Praze připadlo a z okna i sídliště vypadá romanticky (a u romantického pohledu zůstane, protože na mne skočil nějaký bacil, takže se s neschopenkou povaluji v posteli).
    Užijte si zbytek lyžování...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,ty komplikace například teď by se mi řídit hodilo, nemusela bych nikoho otravovat ... Bílá přes okno je nádherná. Brzké uzdravení Stáňo a děkujeme D.

      Vymazat
  4. To jsem ráda, že nejsem jediná ,,neřidič"... Proč neřídím jsem už psala na blogu. A začínala jsem si pomalu myslet, že jsem široko daleko jediná, kdo tuto činnost nevyhledává:-).
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nejsi jediná. Najdu si to a přečtu. Taky jsem psala, proč neřídím a nejsem schopna to překonat :o Krásný den D.

      Vymazat
  5. Já jsem řidič jen napůl. :-) Když jsme bydleli v Českých Budějovicích, kde je to jedna velká rovina, byla jsem schopna dojet si téměř kamkoliv ( s parkováním už to bylo horší :-) ), ale tady v Jablonci, kde je to samý kopec jsem v úplně v pytli... Jednou se mi totiž stalo, že jsem se vůbec nemohla rozjet do kopce, zpanikařila jsem a od té doby mám z jízdy do kopců strach a modlím se, abych se na kopci nemusela zastavovat a poté rozjíždět... Takže v Jablonci se nechávám spíš vozit, za ty dva roky co tu jsme jsem řídila asi jen dvakrát... Ale u mně je to spíš o nezkušenosti a zbytečném strachu... :)
    Držím palce, ať se Bertíkovi na lyžích daří, určitě ho lyžování chytne a bude ho bavit. I když ty začátky jsou tedy těžké... Pamatuji na ty své, lyžovat mě učil taťka a dodnes obdivuji jeho trpělivost, dělala jsem na svahu pěkné scény.... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se třeba zase rozjezdíš až se vrátíte. Párkrát jsem taky zpanikařila a už se to se mnou veze a neumím se toho strachu pustit a překonat ho! Teď by mi to opravdu bodlo ... Bertíka jsme dali schválně do lyž.školky, aby netropil scény a nediskutoval. Tam nemluví a jezdí a hlavně ho to moc baví :-)

      Vymazat
  6. Danko, nádherné fotky, Já si ten hojný sníh též dnes musela vyfotit. Měj se fajn a ať se Bertíkovi s lyžováním daří, Ivana :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak krásné, když je to bílé, to se prostě fotit musí! :-)) Ivi, Bertíkovi to vyřídím, děkujeme D.

      Vymazat
  7. Sněhu spousta, u nás dnes i ledovka, pršelo a než kapky dopadly zmrzly a cinkaly..... já chci sluníčko....moc.
    Mějte se hezky a lyžovačku si užívejte, pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ledovka u nás zatím není, ale místy to podkluzuje. Dnes nám sluníčko i párkrát vykouklo. Děkujeme Jani a taky se měj krásně D.

      Vymazat
  8. Nádherné fotky, Dani. Letošní zima je prostě luxusní. Betíkovi lyžovačku závidím :-) Hezký večer, Karla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, je krásná, zatím naštěstí bílá. Bertík je nadšený a já s ním. Krásný večer D.

      Vymazat