sobota 18. února 2017

... eukalyptus ...

občas si koupím nějakou kytičku. Tentokrát to je eukalyptus. Dlouho jsem po něm toužila a nemohla jsem ho sehnat. Ptala jsem se v několika květinářstvích, ale většinou se na mě dívali jako bych byla z jiné planety. Před koncem roku jsem ale do jednoho (toho správného) zašla, a tam mi řekli ať přijdu v lednu, že mi ho objednají ...


... stihla jsem to až tento týden a byla to rychlost jako blesk. V pondělí jsem se zeptala a v úterý hned ráno volali, že ho mají a můžu si pro něj přijít ...


... jsem zvědavá, jak dlouho mi vydrží :-). Ubrousek jsem přihodila do košíku při objednávce dárku k Bertíkovým narozeninám. Nešlo ho nemít :-) Ta písmenka v rohu jsou prostě úžasná ...


... všem přeji krásnou sobotu ...

Danka 

12 komentářů:

  1. Dani, grfatuluji, vim, ze jsi po nem moc touzila:-), tak si ho uzivej, je moc pekny. Stejne jako ubrousek, ja ho mam v bile:-). Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) Děkuji Marci. Zatím na něj pořád koukám a koukám. A ubrousek mi barevně pasuje ke koberci, to jsem nečekala :-)) Krásný den D.

      Vymazat
  2. Já se fakt budu muset někde na ten eukalyptus zeptat, vypadá dokonale :-) Hezkou sobotu, Karla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je dokonalý, jsem ráda, že jsem ho sehnala. Hezkou sobotu Kájo, D.

      Vymazat
  3. Musím říct, že by se mi také líbil :o), tak se asi zajdu u nás do květinářství pozeptat.
    Krásné dny Danko.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně to nevzdávej, kdyby ho neměli nebo neuměli objednat. Tohle byl můj x-tý pokus. Álo, měj se hezky D.

      Vymazat
  4. Danko, květina super, ubrousek rovněž :-) Ať ti květina dělá radost. Ivana

    OdpovědětVymazat
  5. Na tenhle eukalyptus jsem nikdy nenarazila. Měla jsi štéstí, tak ať ti dělá radost.
    Ubrousek je moc krásný. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez objednávky měli jiný, ale ráda jsem si počkala na tento. Děkuji Evi a měj se hezky D.

      Vymazat
  6. Eukaliptus jsem zaregistrovala prvně u Marcelky a tak jsem ze zvědavosti taky koukla u nás v květince, ale nevim, co jsme čekala :-))). Všude už to kvítkuje a zavání jarem :-))), Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě právě na rozkvetlé kytičky nemám tu správnou chuť, ale jestli se počasí zlepší, přijde i tohle a bez jara už nebudu chtít být :-)) D.

      Vymazat