pondělí 6. února 2017

... střípky od nás ...

dnes to bude od všeho trochu ... třeba o tom, jak si Bertík přilepil obrázek s Medvídkem Pú a jeho kamarády sám na zeď. (jenom jsem obrázek vyrovnala, pak už to celé bylo v jeho režii :-) ...



... nebo jak jsem si objednala klubíčka jen tak na zkoušku, protože se na ně nemám kde podívat a vůbec nevím, co z nich kdy bude, ale byla jsem zvědavá, jaké tyhle vlny a příze jsou a jak se z nich plete ...


... nebo jak jsem v neděli u kafíčka a filmu opravdu pletla, ale 5 cm před koncem mi došla vlna :-) ...


... a jak to byl fajn víkend, i když jsme byli doma a jen tak lenošili ...

... přeji hezký začátek nového týdne ;-) ...

Danka

6 komentářů:

  1. Urcite to bylo prima, preju vice takovych dnu:-). M.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta klubíčka vypadají pěkně. Budu zvědavě čekat, co z nich vznikne ;-). Já už jsem nepletla ani nepamatuju ... No vlastně pamatuju - když syn chodil do školky :-) (je mu 23). Pak už mé výtvory nechtěl nosit ... A na sebe jsem plést nezačala.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Stáni, na kluky jsem taky pletla dávno, pak hodně na sebe, teď pletu většinou čepice a šály pro sebe a Bertíka ;-) Krásný večer D.

      Vymazat
  3. Lenošící víkendy mám nejradši. Většinou se někam jezdí, tak je občas příjemné jen tak zůstat doma. To s tou došlou vlnou naštve :( moc se mi líbí ta béžová a modrá Cotton light. Jsem zvědavá, co z nich vytvoříš. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mám ráda, i v létě nejsou na škodu, ale teď v zimě zachumlat se s teplou kávou a pletením je úplně nej ;-) Cotton light jsou pro Bertíka na jarní čepice, jedině u těchhle jsem měla jasno. D.

      Vymazat