pátek 24. února 2017

... svíčky do vody...

dostala jsem od Nikolky a Marka plovoucí svíčky v mé nejoblíbenější barvě :-) Byli na welness pobytu a vždycky, když někam jedou, přijedou s malou pozorností, která udělá velikou radost. Je to od nich moc milé ...


... ani nevím, jestli jsem někdy takovéto svíčky měla ...


... pomalu se nám domů vkrádá jaro a to je moc dobře. Venku už je hezky cítit ...


... nestihla jsem příspěvek dříve vložit, připravuji nějaké dobroty na tu zítřejší Bertíkovu slávu ;-). Teď jsem si dala pauzu před odpoledním nákupem ...

... mějte všichni krásné odpoledne ...

Danka 

10 komentářů:

  1. Dani, plovoucí svíčky jsou krásné! A ta růžová barva je perfektní, něžná a jarní. Krásný víkend a vydařenou oslavu, Karla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Kájo :-) Svíčky jsou hodně jarní :-)) Hezký večer D.

      Vymazat
  2. Dani, moc mile od deti. Jsou pekne, mam podobne ze starsi kolekce Ikea, ani nevim, zda stale maji. Kdysi jsem byla v Nemecku na svatbe, to uz je mozna deset let, meli kulate stoly a uprostred kulatou misu s rostlinami a plovoucimi svickami, ja se tehdy zamilovala a musela je mit:-). At se peceni vydari, ja prave take chladim dort, zitra slavi manzel:-), oslavy si uzijte. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Marci :-) Jsem překvapená, jak krásně svíčky vypadají. Na svatbě to muselo být krásné, to bych určitě taky neodolala ... hezký večer D.

      Vymazat
  3. Teda vypadaji moc krasne. Jemnoucke romanticke barvy a ty tulipany se krasne doplnuji...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Sabi, zase se mi začíná doma scházet více růžové :-)) Hezké dny D.

      Vymazat
  4. Nádherné pastelové.....přeji hezký víkend a vydařenou oslavu. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké svíčky a s těmi tulipány takové jarní. Já plovoucí svíčky měla vánoční - ve tvaru hvězdiček
    Užijte si oslavu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věděla jsem, že existují, ale nikdy jsem je nevyzkoušela :-)) Děkujeme Stáni, hezký den D.

      Vymazat