pátek 10. února 2017

... pod kafíčko ...

tento týden mám nějaký ladící :-). Když jsem minulou neděli dala buchty na růžový hranatý talíř a hrnečky s kávou jsem dala do korkových podšálků, napadlo mě, že by se hodily i růžové hrníčky, aby to hezky ladilo ...


... jenomže hrníčků mám hodně a přemýšlet o nákupu dalších jsem si zakázala, tak jsem aspoň uháčkovala růžová podkafíčka. Jako vzor mi posloužily ty originál korkové ...


... a my tím pádem ladíme. Že mi rozumíte? :-)) ...




... hezký den ...

Danka

16 komentářů:

  1. Rozumime:-), moc hezky vypadaji! Krasny den. M.

    OdpovědětVymazat
  2. I já rozumím, ale já si ve středu zrovna hrnek koupila :-))
    Hezký den.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, jenom jeden? :-))) Děkuji a hezký večer D.

      Vymazat
  3. Dani, vypadá to dost dobře. Hned jsem začla přemýšlet, jak bych mohla něco takového vytvořit pro své hrníčky, ale vzhledem k tvaru mě nic nenapdá :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Kájo, ony se dají udělat i hranaté :-)) Měj se hezky D.

      Vymazat
  4. Danko, krásné, nápadité a v úžasném odstínu růžové :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivi, na těch fotkách je ta barva "sladší", ale ve skutečnosti, je to přesně ta, co se nám oběma líbí :-)) D.

      Vymazat
  5. Samozrejme že rozumíme, ladiť treba že jo..... Tie buchty a kávička so smotanou, no tak to by som si dala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Zitu, mě věci kolem prostě musí ladit a jsem ráda, že je tolik lidí, kteří mi rozumí. Doma se na mě občas dívají divně :-)) Buchty byly už v neděli ... krásný večer D.

      Vymazat
  6. Tak tohle by nebylo nic pro mne :-D. Když vidím, jak vypadá můj podšálek ... (dělám čaj do konvičky a nalévám). A mé nesourodé čtvrlitráky (obvykle reklamní) už nedoladí vůbec nic ;-).
    Ale když někdo umí ladit, vypadá to hezky a tobě to ladí.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Stáni, já myslím, že jdou doladit i reklamní hrnečky. Čaj taky dělávám do konvičky, výjimečně do hrníčku. Hezký večer D.

      Vymazat
  7. Skvělý nápad,jak říkám-chvilka strachu a úspěch zaručen.Chápu... ;-).Pohodový víkend.H.

    OdpovědětVymazat