pondělí 20. února 2017

... hravouka ...

dnes budu psát o knížce pro děti. Možná ji znáte. Já jsem na ni dostala typ od kamarádky a tak se mi zalíbila, že jsem ji Bertíkovi objednala. Dostane ji k narozeninám. Má sice slíbené kolo, ale s tím musíme počkat na tu pravou sezónu ...


... abych nevymýšlela již vymyšlené, část popisu jsem pro představu okopírovala ze stránek nakladatelství ...

... myška žijící v podzemní noře je vypravěčkou, průzkumnicí lesa, sadu i rybníčku: obkresluje tvary pecek, ohryzává mrkve v zemi a přemýšlí jak rozdělit plody na ovoce a zeleninu, zkoumá stáří lesa podle letokruhů a loví živé brouky na kousek syrového masa. Všechno pak pečlivě zapisuje do svého sešitu a radí, jak si vyrobit herbář nebo udělat zahradní jezírko ...

... vše ostatní najdete tady ...




... těším se až se s Bertíkem začteme. Nabízejí i elektronickou verzi, ale tomu se vůně knihy nevyrovná ...

... mějte všichni krásný den i celý týden ...

Danka 

11 komentářů:

  1. Dani, uz jen ty ilustrace jsou moc pekne, urcite Bertika potesi, i Tebe:-). Porad mam rada detske knizky:-). Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslela jsem si, že už nebudu nic kupovat, protože knížek máme hodně, ale tyhle knížky jsou nádherné. Hezký den Marci, D.

      Vymazat
  2. Knížka je moc pěkná a mám pocit, že se jich tech vyklubalo docela hodně, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, knížek na podobné, ne-li stejné téma je opravdu všude hodně, o to mám raději, když mi někdo o nějaké řekne a já nemusím šíleně vybírat-samozřejmě, když se mi líbí ;-) D.

      Vymazat
  3. Dani, je to moc hezká knížka, určitě to bude zábava pro vás oba :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že ano :-)) Těším se až ji budeme číst. D.

      Vymazat
  4. Ta se bude určitě líbit.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  5. To bude radosti. Vybrala jsi moc dobře. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem vždycky chtěla zahradní jezírko a už se mi konečně můj sen splnil :-) . Na jaře manžel vyhrabal díru, vybetonovali jsme ho a už si tam plavou rybičky a rostou lekníny :-) . Ještě jsem koupila fontánu , protože jezírko bez fontány by nebylo to pravé :-) .

    OdpovědětVymazat