pátek 17. února 2017

... v teple ...

tak to vypadá, že už velké mrazy nebudou, já se ale trochu k zimě vrátím. Nejlepší koupě této zimy byla domácí flísová mikina a huňaté papuče ...


... v papučích je krásně teploučko. Dlouho jsme nad nimi váhala a teď na ně nedám dopustit. Takže jestli někdo přemýšlíte jestli koupit nebo ne, jděte do toho :-)) ...


... mikina má kromě velkého límce, který je jako šála i malilinkatý detail - miluji tyhle ozdůbky ...


... těším se jako malá na každý večer až se do nich "zachumlám" a buď koukám na televizi, nebo bloguji ...

... hezký den ...

Danka 

16 komentářů:

  1. Já myslím, že ještě nějaká zima bude;) Bačkůrky mám doma a nedám na ně dopustit.
    Hezký víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je ještě využijeme, jsou skvělé. Děkuji Evi a taky přeji hezký víkend D.

      Vymazat
  2. Papučky jsou parádní. Mým věčně studeným nohám by se v nich určitě líbilo. Každý večer navlékám ponožky s ovčí vlnou, které jsem si přivezla z Tater. A to je zatepleníčko:-)
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě ponožky žádné nezahřály. Je ale fakt, že s ovčí vlnou jsem je neměla ... hlavně, že je teplíčko D.

      Vymazat
  3. Jéééé, já i v zimě v přízemí paneláku chodím často bosá (právě teď). I když při únavě, kdy mi je chladněji by nebyly špatné. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pomaly už neviem ako vyzerá teplo. Doma mám podobne papuče, prave ráno som ich chválila mužovi, aj mikina a ešte na mikinu flisovy župan. A vravím manželovi že vyzerám ako sumo bojovník nech kúri trochu viac. Potrebovali by sme už teplo asi všetci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi větší zmrzlík než já anebo ta mikina dost hřeje :-) Už i ten malý si ze mě dělá srandu, že jsem zmrzlina :-)) Krásný den D.

      Vymazat
  5. Mikča je supr....... hezký nadcházející víkend přeji. Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Jak to ctu a vidim, hned bych se zachumlala:-). Tak pekne vecery v teplicku:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna jsem se zachumlala :-)). Děkuji Marci a přeji hezký večer D.

      Vymazat
  7. Asi moc topíme ;-) nebo jsem moc horkokrevná - bačkůrky bych doma určitě neužila vůbec (ale vypadají pohodlně). Mikina se mi moc líbí,ale taky by pro mne byla spíš na ven nebo na chalupu. Doma vystačím s košilí (pravda - flanelkou).
    Hezký zachumlaný večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Papučky mám jenom k televizi, chodí se v nich blbě :-) a vlastně i mikinu. Stáni, děkuji a přeji hezký večer D.

      Vymazat
  8. Taky mám ráda zachumláníčko. Oblíbila jsem si jednu flísovou mikinu z Lidlu a chlupaté ponožky, protože ač máme topení naplno, je mi chladno. Ty tvoje bačkůrky i mikču bych určitě taky užila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ponožky nepomáhaly, v papučích je opravdu teploučko, ani to topení nemusím pouštět na plno :-))) Opravdu to byl dobrý kup. D.

      Vymazat