čtvrtek 9. února 2017

... za městem u lesa ...

v pondělí jsme byli na blogové návštěvě Za městem u lesa :-). Iva nás pozvala na oslavu svých narozenin a s dárečky jsme odjížděli domů i my dva s Bertíkem. Svíčky se zlatými puntíky mi dokonce ladí s dózou, kterou jsem koupila před dvěma měsíci, protože se mi líbila ...


... dostala jsem dárkový balíček s borůvkovým čajem, svíčkami a s hnědým kandysovým cukrem a Bertík pytlíky s bonbony a sušenkami a malou klučičí peněženku na krk (zatím foto nemám). Chutí čaje se Iva trefila do Bertíkové momentální obliby borůvek. Zrovna v neděli si přál, abych koupila borůvkový čaj ...


... setkání bylo velmi příjemné, krásně upovídané, myslím, že jsme ani nestihly všechno probrat ;-) kluci si spolu hezky hráli a Karinka ta byla s námi holkami ... Ivo, těším se na příště ;-) ...

... hezký den ...

Danka

17 komentářů:

  1. Danka nedávno som sa stretla s jednou tvorivou dušou, blog nemá, nejak sme sa dohodli na káve, rozoberali sme kde čo a 4 hodiny prešli ako voda. Takže úplne viem o čom píšeš. Asi máte rovnaký vkus s Ivankou, keď sa tak stretli bodkované sviečky....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nějak to vypadalo, čas rychle utíkal :-) S tím vkusem to tak bude, některé věci se nám líbí stejné. Hezký den Zitu, D.

      Vymazat
  2. Danko, to muselo být fajn setkání. :-) A odnesli jste si skvělé dárečky, to je hezké, že na vás Iva takhle myslela a chtěla vás milým dárkem potěšit. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, bylo. Iva nás vždycky obdaruje, je to moc hezké. Krásný den D.

      Vymazat
  3. Hezkou radost si delate?:), to se ma, jen tak dal:-). Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
  4. To určitě byla vydařená návštěva a dárečky jsou taky pěkné (oboustranně - koukala jsem i u Ivy).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo byla. Akorát nám nepřálo počasí na procházku. Hezký večer D.

      Vymazat
  5. Zvláštní, co jsem vstoupila do ,,blogového světa", setkávám se zde(samozřejmě virtuálně) stále více s lidmi, kterým přijde úplně samozřejmé někoho naprosto nezištně obdarovat. Jsem nadšená! Svět nebude ještě tak úplně zkažený:-)
    Svíčky jsou nádherné, puntíky vždy rozveselí.
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu. Myslím, že takový svět by chtěla většina i ve skutečnosti, mě by se to líbilo ;-), tak proč si ho neudělat aspoň tady. Jsem moc ráda, že v tomhle světě jsem a když někoho odtud potkám, je to moc fajn. Hezký den Hentrieto, D.

      Vymazat
  6. Danko, to jsem moc ráda, jak o našem setkání pěkně píšeš. Upovídané fakt bylo :-) Škoda, že nevyšla procházka, tak snad příště :-) Svícen a svíčky ladí skvěle! Medová svíčka snad ještě trochu voní.(?) Mějte se s Bertíkem fajn, I.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těšila jsem se na ten váš les :-), tak snad nám příště počasí dopřeje. Medová svíčka voní moc, ty už jsi zkusila jak hoří? :-)) Mějte se krásně D.

      Vymazat
  7. To je milé :-) A svíčky jsou krásné!

    OdpovědětVymazat
  8. Svíčky jsem si koupila sama sobě, jsou moc krásné a vzala jsem k nim i zlatý stojan ze sádry. Dělá mi radost. :-)
    Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlatý stojan musí být k těmto svíčkám moc hezký. Ivet, krásný večer D.

      Vymazat