středa 1. února 2017

... není kopec jako kopec ...

už se vám to někdy stalo, že jste dojeli jinam, než jste měli? :-) Mě včera. Jeli jsme ráno na kopec, kde se měl Bertík učit lyžovat. Všude bylo plno dětí, instruktorů a jeden zasněžený kopec, na kterém se lyžovalo. Tak nějak jsem si představovala, že to bude vypadat a vypadalo ...


... hledala jsem někoho, s kým bych doladila domluvené detaily. Telefon nikdo nebral. Nakonec se nás někdo ujal, zaplatila jsem kurzovné i půjčovné. Bertík dostal lyžáky, přilbu a čekal až vybaví ostatní děti, které měly kurz organizovaný svou školkou (naše školka tohle neorganizuje), aby mohl jít na svah (byly tam dva autobusy dětí školkového věku a po chvíli přijel další autobus se školáky) ...


... v tuto chvíli mi zazvonil telefon - zmeškaný hovor, který měla paní, se kterou jsem kurz domlouvala a ptala se mě, kde jsme?!?! Odpověděla jsem, že v té prosklené části a čekáme až se půjde na svah, že je tam spousta dětí a instruktorů, že už je všechno v pořádku ... na to mi ona řekla, že u nich jsou všechny děti na svahu!, že jsme asi někde jinde :-))) ...


... mohlo mě to napadnout už dříve. Už jenom to, že o nás nevěděli, že cena byla jiná - o něco nižší (nebyla v ní svačina), kdyby to bylo naopak, asi pátrám dříve ;-), čas nástupu taky úplně neseděl ... bylo toho více ... zachránil nás Marek, který za námi mohl dojet a dopravit nás na ten správný kopec. Kopce jsou totiž od sebe vzdálené asi 10 km, oba kousek za městem, na dojetí tramvají. Ten pro nás správný je i blíž, ale já jsem párkrát byla na tom vzdálenějším a úplně jsme zapomněla, že jsou dva ... našla jsem v tom zmatku slečnu, které jsem zaplatila, vysvětlila jsem ji co se stalo, vrátila mi peníze a my jsme jeli na ten správný kopec. Proti tomu "špatnému" tam byl naprostý klid, vše krásně zorganizované, byla jsem ráda, že jsme z toho chaosu mohli odejít a že patříme jinam ...


... úplně první pokus Bertíka na lyžích (před dvěma lety jsme ho sice na lyže postavili, ale celý čas na nich prořval). Tím, že jsme celou výuku nestihli, měl svou individuální 15-ti minutovou ...


... krásné úterý ...

Danka 

12 komentářů:

  1. Hlavni je, ze byl Bertik spokojeny a nakonec stal a jel:-), ale ty zmatky musely byt neprijemne, nakonec ale vse dobre dopadlo:-). Hezky den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to naštěstí celkem úsměvné, jenom mi bylo Bertíka líto, že sotva měl na sobě lyžáky a přilbu, tak to musel sundat :-)) Ale po vysvětlení to vzal a hlavně pak lyžoval. Krásný den Marci, D.

      Vymazat
  2. PRESNE TAK, HLAVNE ZE VSETKO DOPADLO V PORIADKU A BERTIK MAL RADOST A LYZOVAL. JA SOM SA SKORO ROZISLA S MOJIM TERAJSIM MANZELOM, LEBO ON BOL NA RANDE NA JEDNEJ STRANE MESTA A JA NA DRUHEJ. MOBILY NEBOLI A JA SOM VYDRZALA CAKAT HODINU A KED SME SA STRETLI, TAK NIKTO NECHCEL PRIZNAT ZE BOL INDE AKO MAL BYT.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je taky hezká příhoda :-) Bertík byl spokojený a to je nejdůležitější. Krásný večer D.

      Vymazat
  3. :-D Tak to je vtipný ;-) Věřím že i ty jsi se tomu pak zasmála ;-) Když se nestalo nic horšího...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí o nic nešlo, jenom úsměvné nedorozumění :-)) Asi mi ho budou doma dlouho připomínat :-)) Andrej, krásný večer D.

      Vymazat
  4. Úsměvné. A lidské:-). Jojo, i já se jednou ocitla úplně někde jinde, než jsem měla být. Nasedla jsem s kamarádkou do špatného vlaku a odjely jsme na opačnou stranu. Místo, abychom odpoledne strávily s kamarády, strávily jsme ho pěší turistikou z první zastávky vlaku zpět domů:-)
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) a budeme se mít čemu zasmát :-) Jsem ráda, že jsme právě na tomhle kopci, je tam krásný klid a pohoda. Myslím, že na tom prvním to takhle v klidu není. Na můj vkus tam bylo hodně lidí. Hezký večer D.

      Vymazat
  5. Stane se :-). Hlavně že nakonec si Bertík zalyžoval.
    Mimochodem - potěší mne, když podobné zmatení vyrobí i někdo jiný. Já minulý čtvrtek vrazila do sekretariátu náměstka, že jdu na jednání - a ono bude až tento čtvrtek :).
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) a jak jsem všechny pobavila. Teda jenom Bertík se nesmál, protože měl strach, že nebude lyžovat. Pak diplomaticky říkal, že JSME to popletli, ale to ne my, ale já :-))
      Hlavně, aby jsi na jednání ve čtvrtek ještě nezapomněla, to by se mě klidně mohlo stát :-)) Hezký den Stáni, D.

      Vymazat
  6. To byla dobrá akce :-))). Úplně si dovedu představit naší Baru, jak by se na to tvářila, kdybych jí šla odstrojovat, že jdeme jinam. Dobře to dopadlo, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) naštěstí si ještě ten den zalyžoval a byl spokojený, ufuf. Bylo mi ho líto :-))

      Vymazat