sobota 4. února 2017

... lyžařský kurz ...

musím říct, že to byl dobrý nápad Bertíka přihlásit. Jsme nadšení všichni. O první dnu jsem už psala :-) (kuk). Druhý den byly děti na malinkém kopečku s pásem. Na pásu i kopci se Bertíkovi moc líbilo. Byl tam samostatný, kopeček začal sjíždět pluhem, občas rovně, občas jel jinam než chtěl :-), ale byl ták spokojený ...


... při focení této fotografie, jsem si říkala, že by bylo moc krásné, kdyby to pole bylo bílé. To jsem ale netušila, jaké počasí nás bude čekat další den ...



... to byl ten den, kdy celý den sněžilo a my jsme na kopec šli ráno pěšky a brodili se sněhem ...


... při sněhové kalamitě přestal fungovat pás, tak děti museli na velký kopec a vyjížděli ho na pomě. Byla jsem překvapená, jak jim to šlo, zvládli to všichni. Ze začátku jezdili do první třetiny ...


... a instruktoři s každým zvlášť sjížděli kopec ...


... ti, kterým to šlo přešli do družstva, kde s ostatními dětmi tvořili housenku a sjížděli kopec dohromady. Bertík je na fotkách ten první ...




... tady to od těch horních branek pustil šusem dolů. Myslela jsem si, že zabrzdí o oranžové sítě, ale zabrzdil, jako ostřílený lyžař ...


... z téhož dne, se sluníčkem ...



... poslední den vyjížděli kopec do dvou třetin a krásně ho sjížděli dolů. Jízdu nahoru i dolů mám natočenou, ale nepodařilo se mi to dostat sem na blog. Jsem na Bertíka náležitě pyšná, jak je šikovný. Párkrát jsem měla dojetím slzy v očích :-)) ...
... na závěr všechny děti dostaly medaili, diplom a lízátko za to, jak to hezky zvládly ...





... opět anděl :-)) ...


... a jak už jsem psala, že se nám to všem moc líbilo, Bertík bude od úterka lyžovat i příští týden ...

... všem přeji krásnou sobotu ...

Danka 

12 komentářů:

  1. Gratuluju k lyžařskému andělovi ;-).Je to tak fajn pocit,když se dětem daří,vid?Ty poslední fotky jsou TOP ;-).Pohodový víkend.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Hani. Je to nádherný pocit. Bavilo ho to, šlo mu to, co víc si přát. Krásný víkend D.

      Vymazat
  2. Je dobře, že ho to baví, očividně mají instruktoři dobrý přístup. Já jsem chvíli pozorovala školičku na Trojáku a nedala bych tam dítě ani za trest, rodiče zaplatili, instruktorovi už ale bylo úplně jedno, že dítěti to nejde, neopravil ho, nesnažil se...Tady to z těch fotek vypadá mnohem líp :-) Hezký víkend, Karla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všichni tam byli super. Jsou sehraní, když jel kolem jiný instruktor, když bylo potřeba pomohl. Jenom jsem se zmínila, že mu nejde vyjet na pomě a paní, co jsem s ní kurz domlouvala s ním ten kopec vyběhla a pak už mu to šlo. Všichni byli příjemní, jsem ráda, že tam mohl chodit. Hezký víkend D.

      Vymazat
  3. Takze dalsi Bertikuv obor, parada, ja porad doufam, ze i nase deti se letos konecne postavi na lyze. Gratuluji malemu sportovci a pysne mamince:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Marci ;-) Jsem ráda, že jsem zvolila tuto formu učení. Když upadl a viděl mě, koukal, proč mu nejdu pomoct, musela jsem se schovat, abych nenarušovala chod kurzu. Dovedu si představit, jak by se mnou všechno obkecával a nic by se nenaučil. Ale já to stejně neumím naučit :-)) . Mějte se hezky D.

      Vymazat
  4. Kurs je asi nejlepší způsob jak naučit dítě lyžovat - pokud se tedy trefí dobrý. Přece jen instruktoři mají fígle jak na to. A děti obvykle líp spolupracují než s rodiči. Tak ať je na lyžování příští týden prima počasí a užijete si to.
    A nedá mi to a musím napsat, že na té fotce, kde jsi s Bertíkem, ti to hrozně sluší.
    Prima víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že jsme narazili na skvělý kurz a úplnou náhodou :-) S námi by akorát diskutoval a nic by se nenaučil. Hezký večer a děkuji ;-)

      Vymazat
  5. Danko, já jsem úplně dojatá s tebou! :-) Bertík vypadá na lyžích tak spokojeně a jak tak koukám na fotky a čtu tvé popisky, jde mu to skvěle! Je to vážně šikulka a byl dobrý nápad ho do lyžařské školičky přihlásit. Alespoň ho tam vše naučí správným způsobem a Bertík bude lyžovat jak fík! :-)
    Já už doma jednoho lyžařského instruktora mám, tak my pro své vlastně dětičky už máme učitele lyžování jasného.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) nakonec bude ještě on nám říkat, co děláme špatně ;-) S instruktorem to máte fakt vychytané :-)) Hezký večer D.

      Vymazat
  6. Gratuluji pyšné mamce a hlavně Bertíkovi, taky bych slzela. Hezký večer a krásný příští týden lyžařský :o))
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Jani. Jsem zvědavá, jak mu to půjde. V momentě, kdy jsem to domluvili, tak řekl, že už nechce :-)) a před tím byl nadšený. Doufám, že to byla jenom únava. Hezký večer D.

      Vymazat