neděle 21. května 2017

... zatím takhle ...

z ložnice mám hotovou spodní část ...


... s věcmi jsem i několikrát hýbala, ale vrátila jsem je vždycky zase zpátky a to mě utvrzuje v tom, že takhle to bude ...


... "nasávám" prostor a přemýšlím kde ještě co umístím. Ono si to časem sedne :-)) ...

... přeji krásnou neděli ...

Danka

10 komentářů:

  1. Dani, tohle zařizování mám taky ráda :-)Užívej si nový prostor! Hezkou neděli, K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když je kam co dát, je to super :-) Děkuji Karli, hezký večer D.

      Vymazat
  2. Take s vecmi casto hybu, abych pak zjstila, ze tamto bylo lepsi:-), hezke utvareni:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) kdyby jednou, ale několikrát!! Ale zatím to zůstane takhle. Děkuji Marci, hezký večer D.

      Vymazat
  3. Ať se ti povede všechno uspořádat tak, jak ti to bude nejlíp vyhovovat.

    OdpovědětVymazat
  4. Danko, krásná knihovnička.
    Přeji fajn večer.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky moc ráda zařizuju a předělávám :) A momentálně mám chuť si koupit nějaký časopis o bydlení, jak tak vidím tu hromádku :) Měj se hezky, Dano :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, to jsou všechno stará čísla, vůbec nestíhám číst, tak už je nekupuju. Ani je všechny nemám pořádně pročtené. D.

      Vymazat