úterý 30. května 2017

... vánoční výměna ...

taky jsem se přihlásila do květnové vánoční výměny vyhlášené na blozích Nordic Passion a Decor Blanc. V losování jsem byla vybraná do dvojice s Ivankou z blogu Drobné maličkosti. Naše výměna se uskutečnila minulý týden a tady jsou fotky z ní ...
... dostala jsem krásný růžovo-hnědý nákrčník z tenké příze. Je lehounký a moc příjemný na omak. Určitě se bude hodit na chladnější letní dny. Ivanko, moc moc děkuji ;-) ...



... já jsem pro Ivu uháčkovala přízový košík a přidala jsem bloček od Papidu. Iva o výměně píše tady ...


... moc se mi tato akce líbila. Příjemné napětí z toho kolik nás bude, potom koho budu mít ve dvojici a nakonec co hezkého dostanu. A jako bonus spousta nových blogů, o kterých jsem neměla ani tušení. Marcelko a Martinko, byl to skvělý nápad. Děkuji :-) ...

... všem přeji krásný letní den ...

Danka

19 komentářů:

  1. Danko, perfektní. Potěšilo tě to, že? Já na svou výměnu teprve čekám, ale těším se. Marcelka s Martinkou to skvěle vymyslely. :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, moc mě to potěšilo, byl to ten příjemný malinký adrenalin :-) D.

      Vymazat
  2. Dani, moc dekuji za zminku a hlavne me tesi, ze se akce libila. Velmi se mi libi darky, ktere jsem zatim mohla videt, ty vase nejsou vyjimkou, oba. At nakrcnik dela radost, ale az za par mesicu, at si to teplo uzijeme:-D. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač Marci ;-), nákrčník se dočká, to se nebojím :-)) Měj se hezky D.

      Vymazat
  3. To je krása, Dani. A ten košíček je úžesný, jsi šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dani, hezké dárky jste si vyměnily. Košíček je nádherný a nákrčník se také povedl.
    Krásné úterý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Dášo, myslím, že jsme obě spokojené ;-) Hezký večer D.

      Vymazat
  5. Moc hezké dárky! Takový košíček se chystám uháčkovat do koupelny už hooodně dlouho. K.

    OdpovědětVymazat
  6. Všem trošku závidím - onu výměnu jsem nějak propásla :-(((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že nebyla poslední. Příště to určitě vyjde ;-) Hezký večer D.

      Vymazat
  7. Hezké dárky jste si vyměnily. Já před chvílí dopsala průvodní dopis k balíčku a zítra se ho chystám poslat. A mám z toho trému, jak na vejšce před zkuškou ;-). Bude se líbit, nebude se líbit (sáhla jsem asi trochu jinam než ostatní, tak i proto...). No do konce týdne nebo začátkem příštího snad budu vědět...
    Každopádně Marcelce i Martině patří dík.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, já myslím, že je úplně jedno po čem jsi sáhla. Já se taky pořád opakuju. Šlo o to udělat si radost, mít trochu hezkého napětí a to se myslím podařilo :-) Hezký den D.

      Vymazat
    2. Stanka, netradičné darčeky sú úplne najlepšie. Budem netrpezlivo číhať na tvoj blog (resp. tvojej partnerky), aby som sa ním mohla pokochať aspoň na fotografiách :)

      Vymazat
  8. Pěkné dárečky oba dva, jste šikulky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Veľmi pekné darčeky. Ten môj akurát dokončený čaká na zabalenie a odnesenie na poštu... Zajtra to (dúfam) bude... Už teraz som netrpezlivá a nervózna, ako (či) sa bude páčiť. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že se líbit bude. Už jenom těšení se a radost z něj :-) Hezký den D.

      Vymazat