sobota 20. května 2017

... zase Luhačovice ...

nevím, jak dnešní příspěvek nazvat. Jestli Luhačovice, výlet nebo zase :-) Ano, zase jsme jeli do Luhačovic. Mám to tam moc ráda a vždycky při příjezdu mi hlavou proběhnout snad všechny návštěvy od dětství ...



... zatím se stále pohybujeme po stejné trase ...



... ale objevili jsme i novou kavárnu. Zajdeme do ní až bude chladněji. V pátek byl krásný letní den a vyhledávali jsme spíše stín a ona je na hodně slunném místě ...




... pokračovali jsme na ještě známější místo, na kolonádu ...






... kávu jsme si dali ve Smetanovém domě. Ta je tam sice výborná, ale začíná být opět problém s ledovou kávou. Nemám ráda, když je v kávě led, stačí mi zmrzlina, ale někde to nechtějí pochopit. Tam s tímhle sice problém neměli, ale ledovou kávu dělají z kávy instantní, což je snad ještě horší. Vyřešili jsme to klasickou kávou a kopečky zmrzliny zvlášť ...


... pak jsme ještě nakoukli do galerie ...








... zaplavat si na přehradu ...



... a jelo se domů. Byl to krásný den plný letní pohody ...

... přeji krásnou sobotu ...

Danka

14 komentářů:

  1. Dani, letní pohoda již vyzařuje ze všech fotek. Měli jste opravdu krásný den. V Luhačovicích jsem nikdy nebyla, ale koukám, že je to nádherné lázeňské město.
    Přeji pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu nádherné, má úžasnou, svou atmosféru. Vždycky mě to tam táhlo. Krásný večer Dášo, D.

      Vymazat
  2. Dani, i ja se budu opakovat, nadherna letni atmosfera, krasne misto, nedivim se, ze se tam vracite. Mejte se fajn i dnes:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marci, uvidím kolikrát se to letos ještě povede :-) Hezký večer D.

      Vymazat
  3. Danko, Luhačky miluji, není to úplně "za rohem", ale když to jde, tak tam zajedeme moc rádi :-) Krásné fotky!!!! To kafe bych z tvé fotky bych si teď akt dala :-) Měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano. Za rohem to není, ale na otočku se to taky dá zvládnout. Kafe bylo dobré, ale příště jdeme jinam :-) Krásný večer D.

      Vymazat
  4. Určitě to byl hezký výlet. Já v Luhačovicích nikdy nebyla, tak je aspoň poznávám díky tvým fotkám.
    Hezký zbytek víkendu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, byl. Ne každý se takto vydařil ... Krásný večer D.

      Vymazat
  5. Danko, souhlasím s vámi, Luhačovice jsou krásné a příjemné. Minulý týden jsme byli v Teplicích nad Bečvou. Krásné místo, krásné počasí, uklizeno, voňavo, jen v kavárnách spící servírky. To mi fakt vadilo. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, v Teplicích nad Bečvou je taky nádherně. Ony jsou i vystavěny ve stejné době jako Luhačovice a z nějakého důvodu se na ně zapomíná. Ta naše servírka spící nebyla, ale příjemná taky ne. Když jsme chtěli lehkou úpravu toho co bylo v nabídce, koulela očima, co otravujeme :-)). Krásný den D.

      Vymazat
  6. Dani, tu galerii miluji! Obrazy pana Valeše jsou pro mě malým zázrakem a na dřevořezbě svlékající se ženy jsem mohla oči nechat. Hezky jste si to užili :-) Luhačky prostě nezklamou. K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se zase v galerii nejvíc líbily obrazy od Josefa Velčovského a pak od Lenky Jasenské. Každý si tam najde své. Luhačovice jsou prostě fajn. D.

      Vymazat
  7. Nádhera Danko :) V Luhačovicích jsem byla loni v podstatě jen na skok, ale moc se mi tam líbilo. Bohužel je to od nás moc daleko. Ale určitě bych se tam chtěla někdy vrátit třeba na prodloužený víkend. I ta galerie mě zaujala. Krásně jste si to užili :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam je tak krásně, i týden si tam naplánuj :-)) D.

      Vymazat