pondělí 1. května 2017

... 1.máj ...

a máme tady květen, můj nejoblíbenější měsíc ;-) ...


... i když to bych možná měla trochu přehodnotit, zase budu o rok starší ;-) ...


... přeji vám všem krásný 1.máj i celý měsíc ...

Danka 

23 komentářů:

  1. Danko, krásný 1.máj a k Tvým blížýícím se narozeninám vše NEJ..... už aby to teplo bylo- letos se nějak nemohu dočkat, stále fičí studený vítr.♥ H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani. Ony ty narozeniny nejsou hned, ale budou! ;-) hlavně ať je tepleji, tak kolem 20°C max pětadvacet s lehkým vánkem :-)) Hezký den D.

      Vymazat
  2. Dani, taky ti přeji krásný 1. květen. Je to nádherný měsíc. A k narozeninám všechno nejlepší :-) K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Karli, narozky budou až koncem ;-) Krásný den D.

      Vymazat
  3. Přeju krásný celý květen...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a Tobě taky Stáni, krásný celý měsíc ;-) D.

      Vymazat
  4. Dani, krásný 1.máj i nádhernou oslavu narozenin. A vše nejlepší. :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Dáši, oslava bude asi až v červnu :-))) Měj se krásně D.

      Vymazat
  5. Dani, mám to stejně, taky mám květen nejraději a taky v něm budu zase o jeden rok moudřejší :o).
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že bych přehodnotila starší na moudřejší? ;-) Krásné dny D.

      Vymazat
  6. Přidávám se k ostatním s přáním hezkého května a jen vše dobré k narozeninám.
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  7. Dani,
    ty taky? Kolikátého? Mě to čeká 21 :)
    Ale že máš ten začátek května krásně nafocený.
    Přeji prima úterý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marti. Neteř je taky 21., já až 24. :-) Krásný den, i když u nás zase lije. D.

      Vymazat
    2. Prostě Blíženci jsou nej :)

      Vymazat
    3. Přesně tak, chtěla jsem ti napsat to samé :-)

      Vymazat
  8. Danko, taky dopředu vše nej a nej k narozeninám :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jejda, to se bude slavit :-). Taky mám květen ráda, i ten název je něka příjemnější :-))), Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude, nás je v květnu móc a docela najednou :-)

      Vymazat
  10. My doma slavíme jak Valentýn tak 1. máj. Jsem ráda za každou příležitost, která manžela "přinutí", aby mi koupil kytku, protože jinak ho to nenapadne :-D . Letos na Valentýna nebyl doma a ani tak na mě nezapomněl. Využil doručení květin Praha a nechal mi je poslat, což jsem vůbec nečekala :-) .

    OdpovědětVymazat