pátek 26. května 2017

... z ložnice ...

v ložnici mám hotovo. Kromě lustru, ale to už je malá technická záležitost, na kterou doufám nebudu čekat moc dlouho. A taky do té doby, než mě něco zase popadne a budu přemísťovat :-) ...
... z jedné strany postele jsem dala provizorní posezení z obýváku, košík, Aloe a kámen Citrín, který umí vyčistit prostředí od technického záření, které jde z počítačů, tabletů, mobilů ...


... další drobnosti jsou taky z obýváku a něco málo je nové - svícen krychlička ...


... pohled od dveří ...


... tady jsem opravdu s ničím už nepohnula ...


... a lapač snů. Ten jsem tentokrát dala do okna, na zdi mi nějak vadil ...


... přeji krásný pátek, vypadá, že teď bude pár dnů léto, tak si je hezky užijte ...

Danka 

12 komentářů:

  1. Danko, ta poslední fotka je úžasná!!! Pokoj hotov, tak to jsi asi moc ráda :-), že máš své soukromí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ivanko, ani jsem nad ní nepřemýšlela, prostě jsem ji cvakla a bylo :-) Zjistila jsem, že se do ložnice večer i těším. Teď ještě dotáhnout ten Bertíkův a už uklízení a přemisťování nechci ani vidět :-) Hezký víkend D.

      Vymazat
  2. Lapače snů mám taky v prostoru, u otevřeného okna se třepotají ta pírka a to je super. :)
    Nejvíc se mi líbí aloe v klícce, jakoby mělo tendence utíkat z domu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) to mě pobavilo, že je aloe v klícce :-)) Těším se až se budou pírka třepotat, i když tyhle jsou z papíru ... krásné odpoledne D.

      Vymazat
  3. Moc hezká a útulná ložnička, Dani :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dani, hezky si to tvoris podle sveho hlavne at je ti tam dobre! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím dobrý, tak jenom aby to vydrželo ;-) Hezký večer D.

      Vymazat
  5. Danko, hezky sis mákla, ale stálo to určitě za to. Lapač snů je úžasný. :o)
    Krásný pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mákla, ještě mě čeká polovina Bertíkova pokoje :-o Děkuj Dášo a přeji hezký večer D.

      Vymazat
  6. Vypadá to pěkně. Ať se ti tam dobře bydlí.

    OdpovědětVymazat