středa 17. května 2017

... nesrovnané ...

už dlouho žiju s pocitem, že máme doma děsný binec, ale nemáme :-)). Při malování mého nového pokoje jsem měla hodně času přemýšlet a uvědomila jsem si, že to je jinak. Za posledních osm let stále přizpůsobuju 67 m2 našim potřebám a změnám v počtu nájemníků a to je ten důvod, proč mám stále něco doma i v sobě nesrovnané ...

... foto je pouze ilustrační, zatím nesrovnaná část pokoje :-) ...
... pevně věřím, že se to teď už urovná, počet nás spolubydlících zůstane na já a Bertík a budeme moct ať už sami nebo s někým vyrazit na kolo, na hory, na výlet a když se vrátíme domů, budu mít ten pocit srovnanosti nejenom doma, ale hlavně v sobě! ...

... mějte krásný den ...

Danka


18 komentářů:

  1. A tak to ma byt - uklizeno v hlave, coz je ale strasne tezke, je fajn, ze mas jasno! Hezky den, Dani. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Srovnáno v hlavě to celkem mám, jenom občas vykukují strašáci a to je pak horší a když je člověk unavený, tak to se strašáky jde samo. Marci, měj se krásně D.

      Vymazat
  2. Dani,
    ono to jde ruku v ruce.
    A často ten skvělý pocit přichází i s čistkou ve věcech. Krásně doma, krásně na duši :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jde, Martinko. Mívala jsem to tak a chtěla bych to zpátky a ať dělám co dělám, někde to škobrtá. Děkuji a hezké dny D.

      Vymazat
  3. Danka úplne súhlasím že si musí človek najprv uklidit v hlave. Inak aj ja vždy robím nejaké zmeny, chcem to mať novšie, modernejšie, ale ja si myslím že uklizeno v hlave mám :-)
    Danka držím palce nech si šťastná, to je hlavné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Zitu. V hlavě to celkem jde, jenom ty některé obavy tam občas straší. Měj se moc krásně. D.

      Vymazat
  4. Krásně napsáno, Dani :) Měj krásný den :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dani, důležité je, srovnat si to v hlavě. Ostatní se již doladí a bude fajn.
    Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlava je asi srovnanější než doma, dostála mě únava :-) Měj se krásně D.

      Vymazat
  6. K tomu se člověk musí dopracovat. Cítím to stejně, ať se daří, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a Tobě Kájo, ať se taky daří. To zvládneme ;-) Krásné dny D.

      Vymazat
  7. Všechno chce čas, i to urovnání...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, občas to chce více trpělivosti :-) Hezký den D.

      Vymazat
  8. Máš svůj vlastní pokoj! Není to bomba?! Klid a pořádek se určitě dostaví.
    Pěkný večer.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš, že mě to taky napadlo, že po xy letech mám zase svůj pokoj? :-)) Měj se krásně D.

      Vymazat
  9. Dani, držím pěsti, ať se vše co nejdříve srovná. Hezký večer, K.

    OdpovědětVymazat