sobota 6. května 2017

... v truhlících ...

... i truhlíky se konečně dočkaly letniček. Letos jsem opět vybrala petúnie, v růžové barvě. Ještě jsem pokukovala po červených, měly hezký odstín, ale růžová je růžová :-) ...


... aby to nebylo tak monotónní, přibrala jsem žluté milion bels ...


... a levanduli. Ta mi vloni vůbec nevykvetla, jenom voněla, tak doufám, že to letos bude lepší ...


... dnes to bude vše, s lodžií jsem si hrála skoro celý den. Opravdu obdivuji ty, kteří mají zahradu a zvládají se starat o kytičky, ovoce i zeleninu. Jdu si dát kávu, abych se trochu vzpamatovala :-) ...


... krásné odpoledne ...

Danka

12 komentářů:

  1. Ja ještě nezačala,krasa,mavam z Beskyd:). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle bylo spontánní, vůbec jsem to neplánovala a ještě zrovna přivezli nové zboží ... mávám do Beskyd :-)) krásný pobyt, D.

      Vymazat
  2. Dani, já si letos, stejně jako loni, koupila růžové muškáty. Ale nesázím je do truhlíků, ale do květináčů a dekoruji místa kolem terasy a krbu.
    Petunie až se rozrostou, budou nádherné.
    Přeji hezkou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já musím do truhlíků, o květináče by jsme zakopávali. Jsem ráda, že se do toho metru na šířku vejdeme :-) Vše až pokvete bude nádhera, skoro na nás nebude vidět - teda pokud to neuschne :-( Děkuji Dášo, krásný večer D.

      Vymazat
  3. Hezké to máš. Já dneska taky zahradničila, i když to nemá zrovna v oblibě. Ale rybízy potřebovaly nutně obrýt...
    Hezký zbytek víkendu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Stáni, já zahradník nejsem, tohle nakoupím už vzrostlé a jenom zalévám, někdy v srpnu to uschne, pak koupím vřesy a ty tam budou až do jara :-)) Krásný večer D.

      Vymazat
  4. V sobotu ráno jsem též neplánovaně zavítala do našeho zahradnictví. I když nabídku oproti minulým letům, kdy měli obrovský skleník plný letniček, omezili, nakonec jsem si radost udělala. Mé oblíbené fuchsie ale neměli, tak budu muset zavítat jinam.
    Moc hezké místečko k odpočinku máš...
    Hezkou neděli
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fuchsii jsem včera ještě dokoupila, (v Hornbachu) trochu to v truhlících ještě změním, než se to rozroste, jenom aby na to teď bylo počasí :-) zase prší :-( Děkuji Henriet, krásnou neděli D.

      Vymazat
  5. Já už pár let kupuji jen vzpřímené muškáty :) Vždy jsou krásně košaté. Ale petunky, surfinky i million bells jsou krásné. Ale já jsem houby zahradnice, vždy mi to něco napadne. Jen ty muškáty celkem odolávají :) Levanduli miluji vždycky a všude a ve všem... i v květináči :)))
    Tak ať se kytičkám daří a užíváš si barev a vůně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Šárko, na mšice nějaký postřik mám. Mě to vždycky uschne - na troud. Když to přežije do srpna, budu ráda, pak už budou vřesy :-)) a ty to zvládají :-). D.

      Vymazat
  6. Taky obdivuji všechny, kteří stíhají zahradu a dům. Buď mám doma uklizeno a plevelí se zahrada, nebo mám zničená záda, otlačená kolena, krásnou zahradu, ale doma krapet bordel :)
    Takže to mám kontinuálně půl napůl.
    Syn letos poprvé šel na plevel, tak jsem přišla o rebarboru a pomerančovou mátu :) Ale šel pomáhat sám, tak jsem moc nenadávala a spíš se radovala, že sám něco dělá venku.
    V úterý jsem nechala venku už poměrně velké cukety a tykve a zrovna přišla noc s mrazy. Všechno spálené. Tak vůbec nevím jestli když koupíme semínka, tak se letos dočkáme plodů. Ach jo.
    Million Bells miluju, ale loni mi je napadly svilušky a ani postřik nezabral. Prý to chce hodně rosit, jak je suchý vzduch, objeví se sviluše - sviňuše.
    A obdivuji všechny s rozkvetlým balkonem, protože pěstování v nádobách mi přijde složitější než zahrada. Tam to prostě zakopu a děj se vůle boží :)
    Budeš mít krásné letní posezení, s výhledem na kvítka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to sázení kytek a úklid lodžie zabralo skoro celý den, kdybych měla větší prostor, taky bych to doma nepoznávala :-) To zalévání je taky dost náročné, zvlášť když je děsné vedro a vše rozpálené, do srpna se to drží a pak to uschne, tak aspoň chvilku. Mšice jsem jednou nějakým postřikem zlikvidovala, ale už jsem z kytiček neměla takovou radost. Koukala jsem dnes na Million Bells a možná tu zimu nepřežily ... Krásné dny D.

      Vymazat