úterý 2. května 2017

... na prvního máje ...

zajeli jsme stejně jako vloni do Dolní oblasti Vítkovice. Potřebovala jsem být pořád venku, konečně mi nebyla zima, den jako malovaný, byla by škoda zalézat do hal ...



... procházeli jsme se a sháněli balónky na šňůrce ...



... naprostá novinka - vyhlídkové lety vrtulníkem nad DOV. Škoda, že na označníku není místo autobusu vrtulník :-) ...












... v infocentru jsme byli pořídit samolepky, razítka do cestovních deníků a měli tam vytoužené balónky :-) ...



... než jsem stihla zaplatit, slyšela jsem: "mami mami, vyfoť mě". Problém byl, že jsem Bertíka slyšela, ale neviděla ... až jsem si všimla balónků ...



... tak to je dnes vše, zítra bude menší pokračování, mějte krásný den ...

Danka

10 komentářů:

  1. Dani, hezky jste u vas meli, to my tolik ne, strasny vitr. Bolta jsem malem nepoznala:-))). Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono taky trochu foukalo, ale bylo to příjemné, až k večeru bylo chladněji. Bolt mě taky dostal, nebyl tam vůbec vidět :-) Hezký den D.

      Vymazat
  2. Hezké fotky. Taky jsem tam byla, ale jen dopoledne, pak jsem spěchala na zahradu, když bylo tak hezky. Ale moc se mi odcházet nechtělo, líbilo se mi tam a odpoledne byl koncert....Ještě, že včera nebylo to dnešní uplakané počasí....měj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme vyjížděli až po dvanácté. Mám to tam moc ráda, vždycky je tam fajn atmosféra. Na koncert jsme nezůstávali. Jeli jsme jinam a k večeru jsme se ještě vrátili. Počasí vyšlo náramně, dneska bych tam nešla ;-) Taky se měj, D.

      Vymazat
  3. :-) Moc mě pobavila předposlední fotka, na které se Bertík prozradil balonky :-) :-) Je vidět, že s´jste si den užili, dobře, že jste nebyli doma a udělali si takovýhle výlet, počasí tomu přálo. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem po těch deštivých dnech nemohla sedět doma. Bertík a balónky, jednou jsem věděla kde je jenom díky balónku, který měl přivázaný na ruce, takže podobně jako včera. Luci, měj se moc krásně D.

      Vymazat
  4. Dani, krásně ztrávený den, hezky jste si ho užili. Fotky jsou moc zajímavé.
    Přeji pohodový květen.

    OdpovědětVymazat
  5. Teda ty Vítkovice jsou nádherně industriální...
    Já mám v rodném listě místo narození "Ostrava", ale od doby, kdy jsme se odtud před 50 lety (teda napsané to vypadá děsně) odstěhovali, tak jsem v Ostravě nebyla. Takže vlastně své rodné město neznám (v těch 6 jsem znala akorát školku a pískoviště... ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je hezké s tou Ostravou v rodném listě. Třeba se sem podíváš, v Dolní oblasti je hezky a příjemně i jinak a Beskydy jsou co by kamenem dohodil ;-) Krásný den D.

      Vymazat