úterý 9. května 2017

... police ...

abych měla aspoň část bytu v relativním pořádku, než se pustím do úprav zděděného pokoje, rozhodla jsem se přemístit policový díl Hyllis na lodžii už teď. Byl v ložnici, ale kupovala jsem ho s tím, že jednou poputuje ven ...



... jinak to nebude s pořádkem lehké. Adam doma nechal několik krabic, které se k němu do pokoje odložili na "až Bertík vyroste" a Bertík je děsně zvědavý co v nich je a kromě svých hraček vytahuje i tyhle. Já chci začít malovat, tak nebudu mít čas ho korigovat :-) ...


... krásné úterý ...

Danka 

12 komentářů:

  1. Polic není nikdy dost. A na lodžii se regál hodí, alespoň se tam vejde víc kytiček a dekorací.
    Dani, přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pasuje tam, jako by tam byl odjakživa. Hlavně jsem tam chtěla mít ty bylinka a lucernu :-) Hezký den Dášo, D.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji Marci. Ještě čekám na odstěhování pár věcí a pouštím se do toho :-) Hezký den D.

      Vymazat
  3. Tak ať přestavba pokojíčku zdárně proběhne :) Malování nemám ráda, ale když potom člověk vidí dílko hotové, čisťounký pokojík, tak si řeknu, že to vlastně nebylo tak hrozné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama budu malovat podruhé v životě. Na podzim to byla jedna zeď, teď celý pokoj, ale je malý, tak si troufám. A je to hlavně nutné. Zaprvé je do modra a zadruhé jak čuně :-)) Ale budu z toho KO, sama si ho i uklidím. Ještěže jsem tam nemyla okno. Krásný den D.

      Vymazat
  4. Regál se na balkón vždycky hodí (zvlášť když je člověk ukázněný a neodkládá tam krámy). Ale jeden praktický dotaz - nebude ti na něj vítr zahánět déšť? U nás docela zahánělo, než jsme si dali balkón zasklít. Nebo máte taky zaskleno - z fotek to nepoznám...?
    Hezký den a ať malování "odsejpá"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zaskleno nemáme, pršet na regál trochu bude, ale může být venku, nemělo by mu to ublížit :-) Děkuji Stáni, hezký večer D.

      Vymazat
  5. Dani, tiše závidím tvoji velkou lodžii, my se na té naší se dvěma křesílko sotva vytočíme, natož abych tam mohla mít poličky. Vypadá to skvěle a bylinky máš po ruce. K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takto ji používám teprve třetí rok. Kdysi jsem sice měla pokus s plastovými židlemi, ale ty mě tak vytáčely, že jsem je tam nechala jenom stát. Tohle je úplně jiná dimenze :-)) Bylinky mám po ruce a nemusím se k nim ohýbat, to je super :-)) Krásný večer D.

      Vymazat
  6. Danko, ty truhlíky vypadají už teď moc dobře :-) Už teď vidím tu záplavu květů, která příjde až za nějaký ten měsíc :-) Snad ti rostlinky po dnešní noci nepomrzly :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivi. Podle teploměru bylo u nás stále nad nulou, tak to snad zvládly a až se rozkvetou, tak to bude opravdu nádhera. Hezký den D.

      Vymazat